برای‌ ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین دسترسی آسان به کتاب همزمان با هفته کتابخوانی ویژه‌برنامه «ما همانیم که می‌خوانیم» از سوی مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ١١ اجرا می‌شود.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین ،روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه١١ و فرهنگسرای رازی با اعلام این خبر از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با هفته کتاب در کتابخانه‌ها گفت:«‌به همت کتابخانه‌های رازی و قدیریان ویژه برنامه‌های کتابدارشو، کتاب در گردش،ماجرای کتابخانه، اهدای کتاب به کتابخانه‌های مناطق کم‌برخوردار و روستایی، ثبت‌نام رایگان در کتابخانه‌های منطقه، بازدید گروهی دانش‌آموزان از کتابخانه‌های منطقه، بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب،باشگاه کتابخانه شاپرک‌ها تدارک دیده شده است. »
به گفته «سعید فرهادی» همچنین در این هفته شهروندان منطقه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های رازی و شهید منصور قدیریان از بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب استفاده کنند.
مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای رازی از علاقه‌مندان برای نامنویسی و حضور در برنامه‌های فرهنگی هفته کتاب از ٢١ تا ٢٧ آبان ماه با در دست داشتن کارت شناسایی و تکمیل فرم ثبت به کتابخانه‌های تحت پوشش مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ١١ مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٩٦٦۵٣٤٣٢ تماس بگیرند.

کد خبر 720307

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha