از قدیم گفته‌اند کار را که کرد؛ آن که تمام کرد. این ضرب‌المثل ایرانی مصداق کاری است که معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۷ انجام می‌دهد و در هر مرحله از کار، رکورد تازه‌ای را در جریان اجرای «طرح خدمت» در محله‌ها ثبت و افتخار آن را به ساکنان جنوب شهر تهران می‌دهد.

لایروبی

به گزارش همشهری آنلاین، طبق اخبار رسیده از معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۷، عوامل اجرایی و کارگران زحمتکش این حوزه طی ۳روز کاری و در راستای طرح خدمت، بالغ بر ۱۴ هزار و ۲۰۰ متر از طول جوی‌های آب این منطقه را با تجهیزات و ادوات مختلف به شکل اساسی لایروبی کردند که در نوع خودش بی‌نظیر بوده است.

«ابراهیم کوه‌نژاد» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه۱۷ با اشاره به اقداماتی که انجام شده، گفت: «در راستای اجرای طرح خدمت، روزانه ۱۲۰ کارگر خدمات شهری مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی در منطقه هستند. همچنین روزانه به وسیله ۶ دستگاه واترجت تعداد ۲۰۵ مخزن و و زیرمخزن شست‌وشو، ۱۸۰ مخزن و زیرمخزن رنگ‌آمیزی و ۹۷۰ المان به‌دقت شسته می‌شود.»

کوه‌نژاد گفت: «همچنین به وسیله ۷ دستگاه بابکت نخاله‌های موجود در حاشیه معابر منطقه جمع‌آوری و در بخش پسماند تعداد ۴۵۰ بروشور آموزشی با موضوع تفکیک پسماند از مبداء، ۳۰۰ کارتن پلاست و ۱۶۳ کیلوگرم کیسه تجزیه‌پذیر بین شهروندان توزیع شد. همچنین آموزش‌های شهروندی مربوط به تفکیک پسماند از مبدا از طریق آموزشگرهای منطقه۱۷ به ۵۲۰ نفر از به شهروندان در معابر، درب منازل و مدارس داده شد.»

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه۱۷ افزود: «طی سه روز گذشته نیز هزار و ۱۵۰ متر مربع کندوکوب، ۴۰۰ مترمربع بازپیرایی فضای سبز و کاشت ۹۶ اصله درخت در  نواحی ۳گانه منطقه۱۷ توسط نیروهای خدمات شهری و محیط زیست انجام گرفته است.»

 طرح خدمت از ۳۰ مهرماه در نواحی سه‌گانه منطقه ۱۷ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 716634

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha