رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر در جریان اجرای طرح خدمت در منطقه ۱۷ از میزان فعالیت‌های عمرانی در این منطقه قدردانی کرد.

فعالیت عمرانی

به گزارش همشهری آنلاین، «مهدی عباسی» رئیس‌ کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، در این باره گفت: «حجم و میزان فعالیت‌های عمرانی انجام‌شده در این نقطه از شهر آن قدر قابل مشاهده است که در این باره باید گفت این منطقه به واقع به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است. همه این تلاش‌ها نشان‌دهنده شجاعت شهردار منطقه۱۷ و تیم مدیریت شهری است که آن را با جدیت دنبال و اجرا می‌کند.»

عباسی پس از بازدید چندساعته از محدوده منطقه۱۷ گفت: «از فرصت‌ها برای اجرای پروژه‌های عمرانی در این منطقه به‌درستی استفاده شده، چراکه اگر آسفالت‌ریزی یک ماه دیگر انجام می‌شد، فایده نداشت و هزینه مضاعفی بر بیت‌المال تحمیل می‌شد، چون در فصل سرما امکان رعایت استانداردهای آسفالت‌ریزی وجود ندارد. بنابراین زمان خوبی برای اجرای پروژه انتخاب شده و نشان‌ می‌دهد که برای رفع تکلیف این کار را انجام نشده. البته فقط آسفالت‌ریزی معیار نبوده، بلکه توجه به مرمت انهار و شیب معابر هم از جمله نکات بسیار مهمی است که مورد توجه بوده و از آنجا که کار به شکل بنیادین انجام شده، جای قدردانی دارد.»

او افزد: «در این طرح عمرانی با تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه، نیمه‌مکانیزه و دستی بیش از ۱۲۰ معبر اصلی و فرعی نوسازی و مرمت شده است.»

 در این دیدار و بازدید میدانی به جز عضو شورای شهر تهران، «سید محمد فیاض» مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق و حجت‌الاسلام «سید محمد آقامیری» رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با حضور در منطقه۱۷ به همراه «رضا شنگی» شهردار منطقه۱۷ و جمعی از مدیران شهری از نزدیک بر چند و چون فعالیت‌ها، خدمت‌رسانی و اجرای پروژه‌های مختلف در مسیر طرح خدمت نظارت کردند.

کد خبر 715834

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha