در سومین روز از اجرای طرح خدمت، ۱۴هزار و ۳۰۰متر مربع از خیابان‌های منطقه۱۷ آسفالت شد.

آسفالت

به گزارش همشهری آنلاین، «طرح خدمت» از ۳روز پیش برای انجام فعالیت‌های متنوع خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی در منطقه۱۷ شروع شده و یکی از اقدامات مسئولان شهری در این طرح، تراش و روکش اساسی خیابان‌هاست. براین اساس، فقط در یک‌روز یعنی سومین روز از اجرای طرح خدمت، نزدیک به ۲هزار تن آسفالت در سطح معابر این منطقه توزیع شد.

بر اساس این خبر، در نخستین و دومین روز از اجرای این طرح، ۴هزار تن آسفالت برای مرمت و روکش ۲۰۰هزار متر مربع از خیابان‌های این منطقه مورد استفاده قرار گرفته و تراش معابر دیگر ادامه دارد.

در طرح خدمت، قرار است ۱۲۰معبر از نواحی سه‌گانه منطقه۱۷ آسفالت شود و نیروهای خدمات شهری اقدام به مرمت انهار و جداول، لکه‌گیری آسفالت، نصب مخازن زباله در معابر، زیباسازی معابر اصلی و لایروبی و شست‌وشوی انهار می‌کنند.

خط‌کشی بیش از ۱۵کیلومتر از خیابان‌ها، اصلاح هندسی معابر و نصب و ترمیم تابلوهای ترافیکی، از برنامه‌های معاونت حمل‌و نقل و ترافیک در این طرح است و شست‌وشوی معابر، مخازن و زیرمخازن، علائم ترافیکی و ایستگاه‌های اتوبوس، طعمه‌گذاری برای مقابله با جانوران موذی، حذف پوستر و برچسب‌های تبلیغاتی از در و دیوار منازل، رسیدگی به درختان و...، همزمان با آسفالت معابر با بسیج تمامی نیروها و امکانات شهرداری دنبال می‌شود.

کد خبر 714722

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha