دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
۲ نفر

طرح‌های ویژه‌ «راه خدمت» و «نگهداشت شهر» با بسیج تمام نیروها و امکانات شهرداری، صبح‌ها در منطقه۱۷ در حال اجراست.

نظافت

به گزارش همشهری آنلاین، در این طرح‌ها که صبحگاه از سوی شهرداری منطقه۱۷ اجرا می‌شود، تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی معاونت خدمات شهری به یک محله یا یک خیابان از این منطقه اعزام می‌شود تا اقدامات لازم را برای ایجاد محیطی مناسب برای شهروندان انجام ‌دهند.

شست‌وشوی معابر، مخازن و زیرمخازن، علائم ترافیکی و ایستگاه‌های اتوبوس، نظافت و لایروبی انهار، طعمه‌گذاری برای مقابله با جانوران موذی، حذف پوستر و برچسب‌های تبلیغاتی از در و دیوار منازل، رسیدگی به درختان و...، برخی از فعالیت‌هایی است که در این طرح‌ها انجام می‌شود.

این طرح، امروز صبح در محله ابوذر غربی و خیابان سجاد شمالی و فرعی‌های آن اجرا شد و نیروهای خدمات شهری، اجرایی، عمرانی و فضای سبز با استفاده از تمامی امکانات و ماشین‌آلات مکانیزه اقدام به جاروزنی معابر، لایروبی انهار، آب‌شویی معابر، شست‌وشوی مخازن و زیرمخزنی‌ها، امحای برچسب و پوستر از جداره‌های شهری و شست‌وشوی تابلوها و المان‌های شهری در این بخش از منطقه۱۷ کردند.

نیروهای اجرایی سامانه۱۳۷ نیز پس از چند روز فعالیت در محله‌های مختلف ناحیه۲، موفق به تعمیر و تعویض دریچه‌های معیوب، مرمت جداول، سنگفرش، پیاده‌رو و زیرمخزنی‌ها شدند.

رسیدگی به فضاهای سبز خیابان شهید باقری و کوچه شهید ولی‌زاده و نهرسازی در کوچه۹۹ خیابان شهید عسگری، از دیگر فعالیت‌های انجام شده در طرح‌های «راه خدمت» و «نگهداشت شهر» در منطقه۱۷ بود.

کد خبر 699529

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha