نایب رئیس شورای شهر تهران در بازدید میدانی، از باغ راه حضرت زهرا (س) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین باغ‌راه‌های دنیا یاد کرد که در مناطق ١٧ و ١٨ در حال اجراست و تصریح کرد که در صورت شکل‌گیری، باعث ارزش افزوده برای ساکنان و همچنین جلب سرمایه‌گذاری خواهد شد.

سروری

به گزارش همشهری آنلاین، «پرویز سروری»، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در سالن اجتماعات شهرداری منطقه١٧ حضور یافت و در جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه١٧ با شهروندان شرکت کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان قرار گرفت.

او سپس همراه شهردار و مدیران شهری منطقه١٧ از ادارات مختلف شهرداری دیدن کرد. پس از آن، به همراه «رضا شنگی» شهردار، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری از محدوده منطقه١٧ بازدید کرد و در جریان پیشرفت و روند برخی از پروژه‌های مهم این منطقه قرار گرفت.

سروری در این بازدید از پروژه احداث زیرگذرهای سواره‌رو حریم خط آهن تهران-اهواز، زمین چمن صالحان، ایستگاه پردازش پسماندهای خشک منطقه و بوستان یک هکتاری در حال ساخت منطقه١٧ بازدید کرد.

سپس به دیدار خانواده شهید والامقام دوران دفاع مقدس، شهید «علی علیشاهی»، رفت و بعد از آن در جلسه شورایاران، معتمدین و نخبگان محله‌های مختلف منطقه١٧ حضور پیدا کرد. در این جلسه شورایاران و معتمدان محله‌ها درباره مهم‌ترین مسائل و مشکلات شهروندان با او صحبت کردند و پیشنهادهایی درباره حل مسائل گوناگون نیز ارائه دادند.

کد خبر 702233

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha