«حمیدرضا حاجوی» شهردار منطقه۲۲ از افزایش تماس با سامانه ۱۳۷به دلیل تغییر شرایط جوی خبر داد.

بارندگی

به گزارش همشهری آنلاین، «حمیدرضا حاجوی» شهردار منطقه۲۲ به تعداد پیام‌ها در نواحی ۶گانه منطقه اشاره کرد و گفت: «روزانه با شرایط آب و هوای عادی در هر یک از نواحی ۷ تا ۱۲ پیام به ثبت می‌رسد، اما با تغییر شرایط جوی تعداد پیام‌ها افزایش می‌یابد. این موضوع اعتماد شهروندان به عوامل شهرداری را نشان می‌دهد.»

او درباره تسریع در اجرای درخواست‌های شهروندان گفت: «با آغاز فصل بارندگی درخواست‌های بیشتری از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ به ثبت می‌رسد و اهالی انتظار دارند تا سرعت خدمات‌رسانی هم افزایش پیدا کند. در همین راستا پیام های ثبت‌شده در سامانه ۱۳۷ توسط کارشناسان و عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع می‌شود.»

شهردار منطقه۲۲ گفت: «پایش و بازدید مستمر از بوستان‌ها توسط کارشناسان HSE صورت می‌گیرد و گزارش عدم انطباق‌های موارد مشاهده شده برای رفع نواقص و ایمنی کامل، منظم ارائه می‌شود. این نظارت با هدف نهادینه‌سازی فرایند عملکرد بهداشت، ایمنی و محیط زیست و بر اساس دستور العمل‌های ابلاغی، ایمن سازی و جانمایی صحیح تجهیزات و وسایل بوستان‌ها اعم از زمین‌های بازی کودکان، وسایل بدنسازی، سیستم‌های روشنایی، آب‌نماها، سرویس‌های بهداشتی و مبلمان پارکی انجام می‌شود.»

کد خبر 716069

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha