معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با صدور پیام تسلیتی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد و گفت: این حمله تروریستی ناشی از درماندگی دشمنان نظام در برابر اتحاد مردم است.

انسیه خزعلی - معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور

به گزارش همشهری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده درباره حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز اظهار داشت: حمله تروریستی به حرم حضرت احمدبن‌موسی(ع) در شیراز که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شده، ناشی از درماندگی دشمنان نظام و ملت در مقابل اتحاد و ایستادگی مردم ایران است.

وی تصریح کرد: شهادت جانسوز شهروندان عزیز در این حمله تروریستی را به رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت ایران به‌ویژه بازماندگان و خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند برای شهدای این حادثه، علوّ درجات و برای بازماندگان آنها صبر و تسلای الهی و برای مجروحین این حادثه دردناک ، آرزوی سلامتی و شفای عاجل می‌کنم.

بر اثر اقدام تروریستی عصر چهارشنبه در حرم امامزاده شاهچراغ(ع) شیراز ۱۵ نفر از هموطنان کشته و همچنین در این حادثه تروریستی ۲۷ نفر زخمی شدند. این حمله تروریستی در یکی از شلوغ‌ترین ساعات در حرم شاهچراغ روی داده است و ۳ روز در شیراز  عزای عمومی اعلام شد.

کد خبر 715401
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha