همشهری آنلاین: اولین سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی با برگزاری یک بازی دوستانه به یاد او برگزار خواهد شد. مناسبت اولین سالگرد درگذشت "آیدین نیکخواه بهرامی"، تیم‌های ملی و صبامهر به مصاف هم می روند.

به گزارش مهر هفتم دی ماه اولین سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی ملی پوش متوفی بسکتبال کشورمان است. [در همین رابطه] به همین مناسبت فدراسیون بسکتبال برای گرامیداشت یاد و خاطره این بازیکن، دیداری دوستانه بین تیم‌های ملی و صبامهر برگزار می کند.

این دیدار ساعت 16 روز جمعه (6 دی ماه) در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود و طی آن ملی پوشان اعزامی به بازی های المپیک 2008 پکن به مصاف صبامهر می روند. البته برخی از هم تیمی‌های قدیمی مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی هم در این دیدار حضور خواهند داشت.

مهران حاتمی و محسن زاده که در کنار رایکو ترومن آماده سازی تیم ملی بسکتبال  را برای حضور در بازی‌های المپیک پکن بر عهده داشتند، مسئولیت هدایت ملی پوشان را برای دیدار روز جمعه پذیرفته اند. شاگردان حاتمی و صادق زاده دراین بازی از پیراهن‌های یکدست سفید استفاده می کنند. بازیکنان صبامهر نیز با مربیگری مهران شاهین طبع و با لباس‌های مشکی مقابل حریف قرار می گیرند.

مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی پیراهن شماره 9 تیم صبامهر (صباباتری پیشین) را بر تن داشت و در تیم ملی نیز با شماره 8 بازی می کرد. به همین دلیل تمام بازیکنان صبامهر و تیم ملی برای برگزاری این بازی از پیراهن‌هایی با شماره‌های 8 و 9 استفاده می کنند.

صمد نیکخواه بهرامی که برای شرکت در مراسم یادبود تنها برادرش از فرانسه عازم ایران شده است، در دیدار روز جمعه برای هر دو تیم بازی خواهد کرد.

آیدین نیکخواه بهرامی که در جام ملت‌های 2007 آسیا همراه با تیم ملی ایران به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت، سال گذشته در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
 

کد خبر 71455

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز