سومین نشست تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب به بررسی «جوانان، علم و فن‌آوری، اقتدار و دشمن‌شناسی» با حضور کارشناسان فردا در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

نشست تخصصی

به گزارش همشهری آنلاین، این نشست با هدف تبیین و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و معرفی دقیق، علمی و روشن متون این سند ارزشمند برای آینده کشور برپا می‌شود.  

سلسله جلسه‌های تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب تلاشی پژوهشگرانه برای تبیین رئوس مهم آن است که با حضور کارشناسان و اندیشمندان حوزه‌های مختلف در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

تاکنون ۲ جلسه از این ویژه برنامه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شده و موضوع مهم امید و معنویت در بیانیه گام دوم مورد بررسی قرار گرفته است. سومین جلسه از این نشست تخصصی با موضوع «جوانان، علم و فن‌آوری، اقتدار و دشمن‌شناسی» برگزار می‌شود تا دریچه جدیدی از بیانیه گام دوم به روی مخاطبان باز شده و مهم‌ترین مباحث آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.   

دو چهره اندیشه‌ای صاحب قلم مهمان این برنامه‌اند و «محسن محمدی» و «محمدرضا نجفی» درباره موضوعات مطرح شده صحبت می‌کنند. همچنین «محمدحسین ضمیریان» اجرای برنامه را به عهده دارد.   
علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه تخصصی می‌توانند روز سه‌شنبه ۳ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفردنیاکی مراجعه کنند.
کد خبر 714509

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha