شهردار منطقه ۱۰ شب گذشته به همراه جمعی از معاونان و مدیران از تعدادی از بوستان‌ها، معابر و محورهای اصلی منطقه بازدید کرد.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین،به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی صنایع» در این بازدید، با ارزیابی نگهداشت بوستان‌های ۲۲ بهمن، هزار شهید، رضوان و خانواده که در نواحی یک و دو قرار دارند، وضعیت روشنایی و ایمنی مجموعه‌های تفریحی، وسایل بازی کودکان و لوازم ورزشی در این بوستان‌ها را مورد بررسی قرار داد و بر نظارت مستمر و ایمن‌سازی و افزایش روشنایی بوستان‌های سطح منطقه تاکید کرد.

او همچنین در ادامه، با حضور در محدوده گذر پشت بزرگراه شهید نواب صفوی، با پایش وضعیت نگهداشت و روشنایی این محدوده، موضوع آسیب‌های اجتماعی این محدوده را مورد سنجش قرار داد و بر شناسایی و ساماندهی هرچه سریع‌تر نقاط بی‌دفاع شهری با همکاری سایر دستگاه‌ها اشاره داشت.

شهردار منطقه در این بازدید، همچنین وضعیت نگهداشت شهری ایستگاه‌های مترو و تعدادی از معابر و محورهای اصلی منطقه از جمله‌ امام خمینی (ره)، قزوین، شهید عرب و کمیل و... را مورد ارزیابی قرار داد و در جریان آخرین وضعیت احداث پل عابرپیاده در تقاطع خیابان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رودکی قرار گرفت.

کد خبر 714235

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha