پایانه تاکسیرانی سازمان آب برای رفاه شهروندان و رانندگان مسقف و ساماندهی می‌شود.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۲ دراین‌باره گفت: «با توجه به قرار داشتن پایانه سازمان آب در محدوده خیابان اشرفی اصفهانی و جابه‌جایی تعدادی زیادی مسافر از این مکان به بخش‌های مختلف شهر، این پایانه نیاز به ساماندهی داشت. به همین دلیل طرحی در اداره کل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهر تهران مطرح و به تأیید رسید.»

«محمدحسین کریمی» با بیان اینکه ۱۰ خط تاکسیرانی و ۵۰۰ تاکسی در این پایانه فعالیت دارد، افزود: «بر اساس طرح پیشنهادی، برای رفاه شهروندان و رانندگان پایانه تاکسیرانی مسقف می‌شود. همچنین با توجه به نبود مکانی مناسب برای استراحت کوتاه تاکسیرانان، پیش‌بینی شده در بخشی از پایانه سرویس بهداشتی، نمازخانه و اتاق اداری ساخته شود. چون تاکنون رانندگان روی خودرو یا در گوشه‌ای از خیابان غذا می‌خوردند یا نماز می‌خواندند که منظره خوبی ایجاد نمی‌کرد.»

او درباره زمان اجرای این طرح گفت: «چون تمام پایانه مسقف و در ۲ طرف خطوط سکو ایجاد می‌شود، نیازمند تأمین اعتبار هستیم اما امیدواریم این‌کار در کمترین زمان انجام شود.»

از پایانه تاکسیرانی خطوط به مقصد گیشا، سیدخندان، میدان‌های صنعت، ونک، تجریش، فاطمی وهفت‌تیر، ضرابخانه، باهنر و رسالت تردد می‌کنند.

کد خبر 712932

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha