قالیباف پس از قرائت معرفی نامه وزیر پیشنهادی کارگفت: اگر کمیسیون تلاش کند که گزارش را سه شنبه مهیا نماید، جلسه رأی اعتماد را چهارشنبه برگزار می‌کنیم تا زودتر تکلیف این وزارتخانه مشخص شود. به این ترتیب بررسی رای اعتماد او در صحن علنی تنها بعد از سه ‌روز از معرفی اش در نوع خود بی سابقه محسوب می شود.

مرتضوي

به گزارش همشهری آنلاین ؛ صولت مرتضوی که هم اکنون معاونت اجرایی رئیس جمهور را برعهده دارد،عنواینی چون ،سرپرستی نهاد ریاست جمهوری، شهرداری مشهد،‌استانداری خراسان رضوی و... را در رزومه اجرایی اش به ثبت رسانده است.مرتضوی،امروز یکشنبه در نامه‌ای رسمی به رئیس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی به بهارستان معرفی شد.

قالیباف پس از قرائت معرفی نامه او گفت که گر کمیسیون تلاش کند که گزارش را سه شنبه مهیا نماید،جلسه رأی اعتماد را چهارشنبه همین هفته برگزار می‌کنیم تا زودتر تکلیف این وزارتخانه مشخص شود. به این ترتیب بررسی رای اعتماد او در صحن علنی تنها بعد از سه  روز از معرفی اش در نوع خود بی سابقه محسوب می شود.

پیش از مرتضوی، زاهدی وفا – نخستین گزینه رئیس جمهور برا ی تصدی وزارت کار - با اختلاف یک رای از راه یافتن به وزارت کار باز مانده بود. وزارت کار قریب به ۴ ماه است که توسط سرپرست اداره می شود.

کد خبر 712565

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha