رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیانات رهبر انقلاب روشنگرانه، حکیمانه، هوشمندانه و دقیق بود، گفت: این فرمایشات یک بار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را روشن کرد، وظیفه همه ما مخصوصا خواص و مسیر درست مشخص شد.

قالیباف

به گزارش همشهری آنلاین، در ابتدای جلسه علنی روز -سه شنبه ۱۲ مهر- مجلس شورای اسلامی، محمد باقر قالیباف رییس مجلس در نطق پیش از دستور شهادت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت و آغاز ولایت امام زمان را تبریک گفت.

قالیباف با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشکده افسری امام حسن مجتبی(ع) گفت: بیانات رهبر انقلاب روشنگرانه، حکیمانه، هوشمندانه و دقیق بود و یک بار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را روشن کرد،علاوه بر این وظیفه همه ما مخصوصا خواص و مسیر درست مشخص شد.

وی با تاکید بر اینکه با فرمایشات رهبر انقلاب تکلیف همه ما مشخص شد، اظهار داشت: امیدوارم همه ما بتوانیم به سمت ایران قوی برای پیاده سازی رهنمودهای رهبری و ایستادگی در برابر دشمنان حرکت کرده و نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

کد خبر 709966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 18
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 24
    حجت برای همه تموم شد، دیگه کسی بهانه ای نداره، اعتراض دارید مثله بچه آدم اعتراض کنید، کسی که خسارت زده به اموال شخصی و عمومی دیگه معترض نیست
  • GB ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    خواص چه کسانی هستند؟