رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تغییرات مدیریتی در شهرداری گفت: تلاش بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم مدنظر ما است.

مهدی چمران

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اتفاقاتی که در هفته گذشته رخ داد، اظهار کرد: شاهد بودیم که ایران به مجمع شانگهای پیوست و شاهد پیشرفت‌های اقتصادی در کشور بودیم که از حالت رشد منفی خارج شده و هرچند اندک اما شاهد رشد اقتصادی هستیم که در رسانه‌ها به صورت اندک به آن اشاره شد.

او همچنین به پیاده روی عظیم در اربعین اشاره کرد و گفت: روز شهادت امام رضا (ع) نیز بنا به گفته مسئولین حدود ۵.۵ میلیون نفر وارد این شهر شدند که رسیدگی به زائران خوب بوده است.

چمران با اشاره به سفر رئیس جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی او را شجاعانه خواند و افزود: نشان دادن عکس حاج قاسم سلیمانی که به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا کشته شده بود یک اقدام شجاعانه بود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه دشمنان نتوانستند این موفقیت‌ها را ببینند و با برنامه ‌ریزی حرکت‌هایی کردند که به اغتشاشات خیابانی در شهرهای مختلف از جمله زاهدان انجامید و متاسفانه در حادثه زاهدان معاون اطلاعات سپاه این شهر و مردم شریف نمازگزار و کسبه به شهادت رسیدند که به آنها تسلیت می‌گوییم، تصریح کرد: به هر حال آنچه که رخ داده را بازگو یا تحلیل نمی‌کنم؛ اما تحرکاتی از آن سوی مرزها آغاز شده و افرادی فریب خورده و وارد میدان شدند هرچند که با حضور میلیونی مردم در مقابله با اغتشاشات بار دیگر خوش خیالی و خام خیالی دشمنان که بیش از ۴۰ سال است که بر طبل تبلیغات شوم می‌زنند، راه به جایی نبرده و به جایی هم نمی‌رسد، چرا که مردم اجازه نمی‌دهند انقلاب بزرگ و بی‌نظیرشان با برنامه ‌ریزی خشن و داعش‌وارانه عده‌ای از بین برود.

او ادامه داد: البته به خودمان و مسئولان فرهنگی کشور هشدار می‌دهیم که نباید از کنار جوانان به راحتی بگذرند و آنها را رها کنند که این گونه در دامن فریب نیفتند و باید از لحاظ فرهنگی به آنها کمک کرد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تغییرات مدیریتی در شهرداری تهران اظهار کرد: امیدوارم این تغییرات موجب بهتر شدن و اثربخش‌تر شدن اقدامات شود و آنچه که مدنظر ما است تلاش بیشتر برای خدمت رسانی به مردم است.

چمران همچنین از جوانان خواست که به مناسبت هفته سالمند هوای سالمندان را داشته باشند و با اشاره به روز همبستگی با کودکان فلسطینی گفت: کودک هفت ساله‌ای که در مقابل سربازان اسرائیلی جان خود را از دست داد اتفاقی است که در دنیای کنونی از آن حرفی زده نمی‌شود چرا که آمریکا و اسرائیل پشت آنها هستند؛ اما در جاهای دیگر موضوعاتی که هنوز علت آنها مشخص نیست به عنوان دست آویزی عَلَم می‌شود.

کد خبر 709511

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 290
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    ضمن اظهار ارادت خدمت سید الشهدا که عشق کل مسلمانان جهان می باشند کاش در کنار همتی که برای پیاده روی اربعین همه ساله بسیج می شود همتی هم برای کودکان کار و زباله گردی به عمل آید . به خدا خود سید الشهدا زنده بودند قبل از همه برای کمک مظلومین و مستضعفین می شتافتند .
    • رضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      احسنت.
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      94 15
      دقیقا
  • محمد طبیب چی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    سلام . قبل از کار فرهنگی برایش شغل ایجاد کنید .
  • الهام IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    تگرشمامدیران ومسئولین سن بالابازنشیته بشین وبگذاریدجوانان سرکاربیاییندمشکلات مملکت حل میشود
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    222 6
    برخوردشدیدباگرانی کرده مشکلات معیشتی بیکاری وفقروبی عدالتی می تواند به آرامش کشور کمک کند
  • مهدوی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    مگر با دزدهای که اکبر هاشمی رفسنجانی و خانواده‌اش کردن ویا اکثریت مسئولین که هر کدام سلطان واردات یه نوع اجناس به ایران شدن وبا رانت حق حقوق ملت را به خزانه دولت ها ندادن وصاحب کارخانه مزرعه زمین های چند صد هکتاری شدن وبا ز هم دست از غارت بیت المال نمی کشند وبرای اعضای خانواده هایشان تابعیت کشور های غربی را گرفتن وکشوری همچون ایران با این همه منابع خدادادی را به یک کشور عقب افتاده تبدیل کردن آنجای که رئیس دفتر ریاست قوه قضائیه زیر میز ی (اکبر طبری) می گرفت وحق را ناحق می کرد و میلیون ها از این نوع خیانت ها آیا فکرش را نمی کردید که روزی مردم با هر بهانه‌ای به خیابان ها می ریزند الان این خیابان ریختن ها چیزی نیست چون اکثریت مردم امید دارن که با فساد و مقامات فاسد برخورد خواهد شد نشسته ونظر گرن و اغتشاش گران را فعلا قبول ندارند ولی اگر انسان ها با ایمان و مومن در نظام می خواهند نظام جمهوری اسلامی پا بر جا بماند باید با تمام مقامات فاسد در طول این 43سال برخورد واموالشا ن را به نفع بیت المال مصادره کند تا ایران آرام بگیرد ومردم دوباره مثل سال 57پیر جوان حامی نظام جمهوری اسلامی باشند
  • محمد IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    شهرداری که خیلی خدمت میکنه یه کیسه دادن به افغانیا آشغال جمع میکنن و تمام غذا خوریهای شهرداری رو داده افغانیا میدون حسن آباد که یک میدون تاریخی هست رو محل تجمع کیسه های آشغال کردن
  • FR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    این مطالبی که آقای چمران گفت چرا مردم احساس نمیکنندوضعیت زندگی ومعیشت ،مسکن ،ازدواج وکارجوانان و....چه تعبیری کرده است؟ حسابهای بانکی آقایان وجیب خالی مردم را مقایسه کنید هم بدنیست این مردم کم ازنظام پشتیبانی کرد؟ درجنگ سوالهای پس از آن مسوولین در مقابل این همه فشار طاقت شنیدن اعتراض مردم را ندارند چه باید کرد خود مسوولین چشم دیدن یکدیگر را ندارند اصولگراواصلاح طلب .