شهردار منطقه ۸ درباره پروژه مشارکتی خیالستان زندگی در بزرگراه امام علی(ع) گفت: این پروژه قدیمی شهرداری تهران به عنوان یک آسیب اجتماعی در منطقه است.

شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در نود و سومین جلسه شورا در خصوص گزارش حسابرسی منطقه ۸ با بیان اینکه چک‌هایی از دهه ۷۰ و ۸۰ در شهرداری وصول نشده است، گفت: ۴۵۹ میلیون تومان چک در منطقه ۸ وصول نشده است. در شهرداری تهران نیز ۵۶۱ میلیارد تومان چک وصول نشده وجود دارد که ارزش ۳۲۴ میلیارد تومان از چک‌ها بالای یک میلیارد تومان است و به ارزش روز، مبلغ قابل توجهی را شامل می‌شود و باید نهضتی شکل بگیرد که این چک ها را وصول کند.

او افزود: باید انضباط مالی در حوزه دارایی ها بر اساس استانداردهای حسابرسی داشته باشیم که از سال ۹۶ تا ۹۹ بی نظمی در ثبت دارایی‌های منطقه ۸ مشاهده می‌شود.

گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص منطقه ۸ شهرداری تهران در نود و سومین جلسه شورا قرائت شد و با ۱۵ رأی موافق به تصویب رسید.

مظفر با بیان اینکه یکی از املاک منتسب به حمام مرمر در منطقه وحیدیه رها و به محل آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده است، گفت: باید تعیین تکلیف در این زمینه صورت بگیرد تا شهرداری بتواند تملک آن را انجام دهد.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: پروژه مشارکتی خیالستان زندگی در بزرگراه امام علی(ع) سالهاست که طراحی شده و پروژه غیر فعال است و مردم به شدت گلایه‌مند هستند که امیدواریم شهرداری منطقه در زمینه فعال سازی طرح ورود کند.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ با بیان اینکه خیالستان زندگی به عنوان یک آسیب اجتماعی در منطقه است، اظهار کرد: ۲۳ ستون در این طرح به کار گرفته شده است. به لحاظ اقتصادی بودجه ای که برای پیشبرد طرح به کار گرفته شد برای شهرداری مقرون به صرفه نیست و توجیهی ندارد.

او با بیان اینکه ۶۰ درصد پروژه رحمتی در منطقه ۸ متعلق به شهرداری و ۴۰ درصد متعلق به شریک است، گفت: آورده این طرح برای شهرداری ۱۷ میلیارد تومان است و ۶ واحد از ۱۰ واحد به شهرداری اختصاص دارد که به اتمام رسیده است.

کد خبر 709548
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha