سخنگوی شهرداری تهران ضمن گرامی‌داشت روز آتش‌نشان گفت: در جریان اغتشاشات اخیر، ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین متعلق به سازمان آتش‌نشانی، دچار حریق و تخریب شد که خسارت ناشی از تخریب این تجهیزات ۶ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

عبدالمطهر محمدخانی - سخنگوی شهرداری

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی درباره تصاویر منتشر شده از آسیب‌های آشوب‌گران به تجهیزات آتش‌نشانی پایتخت گفت: متأسفانه در جریان اغتشاشات اخیر ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین و یک دستگاه تویوتا با تجهیزات کامل و متعلق به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دچار حریق و تخریب شد. خسارت ناشی از تخریب این تجهیزات بالغ بر ۶ میلیارد تومان برآورد می‌شود؛ البته این تنها بخشی از ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خسارتی است که طی روزهای ۲۸ شهریورماه تا ۵ مهرماه به تجهیزات شهر تهران وارد شده است.

او افزود: در کنار آسیب به اموال شهر، ۲۱ نفر از کارکنان خدوم شهرداری تهران شامل نیروهای شرکت واحد اتوبوسرانی، نیروهای خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی نیز در پی آشوب‌های افرادی معدود، دچار صدمه و آسیب‌دیدگی شدند که یک نفر از کارکنان اتوبوسرانی در بیمارستان بستری شد. همچنین ۱۷ نفر درمان سرپایی شدند و ۳ تن از کارکنان سازمان آتش‌نشانی نیز مصدوم شدند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در پایان ضمن گرامیداشت روز ۷ مهرماه به عنوان روز آتش‌نشان، اظهار کرد: ایجاد صدمه به کارکنان خدوم شهرداری و خسارت به تجهیزات شهر به هر شکل ممکن محکوم است و علاوه بر تضییع سرمایه شهروندان، تهدیدی برای سلامت و امنیت جانی کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تهران محسوب می‌شود.

کد خبر 709564
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    16 0
    خیلی مونده تا ۹۲ هزار میلیارد
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      3 0
      یک فقره اش بود تازه
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    3 0
    کارشناس بیمه ای