نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: سلبریتی‌ها از سفره مردم به این مقام رسیده‌اند، پس چطور به خود اجازه می‌دهند که در راستای آشوب و اختلال امنیت ملی گام بردارند و چرا مسئولان در مقابله با آنها کوتاهی و مماشات می‌کنند.

سروري

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته در جریان شنبه‌های امید و افتخار ۱۶ هکتار از مجموعه جنگ افزار سازی وزارت دفاع در منطقه ۱۳ به سرانه‌های شهری ملحق شد، گفت: بر این اساس ۱۱ هکتار به سرانه‌های شهری منطقه ۱۳ که یکی از مناطق محروم در تامین سرانه‌ها است، اضافه می‌شود و در ۶ هکتار باقیمانده ۲۲۰۰ واحد مسکونی ساخته خواهد شد که اقدام بسیار مهمی است.

او با بیان اینکه این پروژه گشایش ترافیکی خوبی ایجاد می‌کند، تصریح کرد:‌ در رابطه با بافت فرسوده باید بگویم که ماده ۱۵ و افزایش طبقات قطعی شده و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در ساخت و ساز تهران و به خصوص بافت فرسوده باشیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در حالیکه شورا و شهرداری با همه مشکلات چهار سال گذشته در تلاش هستند که خدمات را در سطح شهر تهران افزایش دهند، اما شاهدیم که برخی تحت عنوان اعتراض، تهران را به اغتشاش کشاندند و درست است که ما اعتراض را حق قانونی می‌دانیم اما اغتشاش غیر قانونی است و اینکه عده‌ای به خدمات شهری آسیب می‌زنند یعنی به مردم حمله کرده‌اند و می‌خواهند مردم را از خدمات محروم کنند.

سروری با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر اتوبوس پنج میلیاد تومان است و حدود ۴۹ دستگاه اتوبوس در این مدت خسارت جدی دیده است، گفت: در این چند ماه تلاش کردیم که اتوبوس وارد تهران کنیم در حالی که می‌بینیم که به راحتی ۴۹ دستگاه اتوبوس آسیب دیده و از چرخه خارج شده است.

او با بیان اینکه در این مدت به ۳۵۰ مخزن زباله، ۱۸۵۰ تابلو ترافیکی، ۲۵۰۰ متر نرده، ۱۰۱ ایستگاه اتوبوس، ۲۱ چراغ راهنمایی و رانندگی و حتی دو مورد پل مکانیزه آسیب وارد شده است، گفت: این پول‌ها از جیب چه کسانی باید تامین شود و این خسارات به خدمات شهری در حالیست که به بسیاری از کسب و کارها نیز لطمه زده‌اند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به یکی از مطالعات تحقیقی در خصوص تکثر قومی و مذهبی در ایران گفت: دکتر افروغ هم در این باره گفت که در ایران تکثر قومی و قبیله‌ای بر خلاف سایر کشورها که موجب اختلاف می‌شود، موجب تقویت و انسجام ملی شده است و حالا دشمن می‌خواهد این نقطه قوت را هدف قرار دهد و به انسجام ملی ضربه وارد کند و دشمن می‌خواهد اعتراض را به اغتشاش و اغتشاش را به درگیری مسلحانه تبدیل کند و می‌بینید که در حادثه زاهدان یک خودرو وارد می‌شود و مردم را به مسلح شدن و استفاده از سلاح دعوت می‌کند و این نشانه‌ای است که دشمن می‌خواهد انسجام ملی را به کینه و نفرت تبدیل کند. هر چند که این اتفاق رخ نمی‌دهد.

او با اشاره به اقدامات سلبریتی‌ها گفت: این افراد از سفره مردم به این مقام رسیده‌اند و چطور به خود اجازه می‌دهند که در راستای آشوب و اختلال امنیت ملی گام بردارند و چرا مسئولان در مقابله با آنها کوتاهی و مماشات می‌کنند و از سوی دیگر نهادهای خدماتی چطور به خود اجازه می‌دهند که مداخله منفی داشته باشند و چرا دولت و قوه قضائیه با آنها برخورد نمی‌کند؟.

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: مردم با بصیرتی که دارند این مشکلات را حل کرده و امیدواریم شاهد باشیم که ایران گل سرسبد امنیت منطقه و جهان باشد.

کد خبر 709603

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha