چندی پیش، خبر پیشنهاد واگذاری کتاب‌خانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی، اهالی حوزه‌ی کودک و نوجوان را حسابی نگران کرد؛ اما حالا انگار مرغک کانون، قرار است چون گذشته، پذیرای بچه‌های ایران در کتاب‌خانه‌های فعال خود همراه با مربیان خلاقش باشد.

كانون

به گزارش بخش کودک و نوجوان همشهری‌آنلاین و به نقل از اداره‌ی کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  ثبت‌نام دوره‌ی پاییزه‌ی کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کتاب‌خانه‌های کانون، در دو سطح ملی و استانی به‌صورت آنلاین و حضوری از تاریخ ۹ تا ۱۴ مهر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کلاس‌های نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، آزمایش‌های علمی در خانه، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی‌ و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی و... ازجمله کارگاه‌های آنلاین و حضوری فصل پاییز است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان با داشتن حداقل چهار سال، برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی از ۹ تا ۱۴ مهر ۱۴۰۱ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir/onlinecourses مراجعه کنند. در عین‌حال برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز، ابتدا باید به سایت کانون به نشانیkpf.ir  مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند؛ سپس با تماس یا مراجعه‌ی حضوری به آن مرکز در جریان برنامه‌ی کارگاه‌های آن‌جا قرار بگیرند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر دارای ۱۰۳۳ کتاب‌خانه و مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و کتاب‌خانه‌ی پستی در سراسر کشور است.

کد خبر 708963

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha