رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر مرزهای غربی کشور در روز جاری صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اربعين

به گزارش همشهری آنلاین، صادق ضیاییان، در مورد وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات اظهار کرد: برای روز جمعه (۲۵ شهریورماه) وضعیت آسمان مهران در استان ایلام صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه دما در مهران ۴۱ و کمینه ۲۳ پیش‌بینی می‌شود. در شلمچه در استان خوزستان نیز برای امروز (جمعه ۲۵ شهریورماه) آسمان صافی، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که بیشترین دما ۴۵ و کمترین دما نیز ۲۸ درجه خواهد بود.

وی در مورد وضعیت جوی چزابه نیز گفت: آسمانی صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه ۴۴ و کمینه ۲۲ پیش ‌بینی می‌شود. همچنین برای قصر شیرین در روز جمعه (۲۵ شهریورماه) آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه دمای ۳۸ و کمینه ۲۰ سانتیگراد برای این شهر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان این‌که آسمان تمرچین پیرانشهر برای روز جمعه (۲۵ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی با وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود، گفت: برای تمرچین بیشینه ۲۹ و کمینه ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین گفت: برای آسمان نجف نیز در روز جمعه آسمانی صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشنیه ۳۹ و کمینه ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با اشاره به وضعیت جوی کربلا هم گفت: برای کربلا در روز جمعه ۲۵ شهریورماه آسمانی صاف، گاهی وزش باد و گرد و خاک با بیشنیه ۴۰ و کمینه ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: آسمان کاظمین در روز جاری (۲۵ شهریورماه) صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه ۴۱ و کمینه ۲۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان سامرا برای امروز جمعه (۲۵ شهریورماه) صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشنیه ۴۰ و کمینه ۲۴ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 706220
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha