دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین : باشگاه چلسی، تیم بولتون واندررز را ۲ بر صفر شکست داده و با این پیروزی، رکوردی تازه در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بر پا کرده است.

تیم چلسی لندن که در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد، در شانزدهمین هفته از پیکارهای لیگ برتر، ۲ بر صفر میزبان خود، بولتون واندررز را مغلوب کرد و با یازدهمین پیروزی پیاپی خود در خانه حریفان، رکوردی تازه بر جای گذاشت.

رکوردار لیگ برتر انگلیس در این عرصه تا کنون تیم تاتنهام بود که ۱۰ بار پیاپی موفق شد در زمین حریفانش پیروز شود. البته تاتنهام این رکورد را در سال ۱۹۶۰، یعنی ۴۸ سال پیش بر پا کرده و پیش از چلسی هیچ تیمی موفق به شکستن آن نشده بود.

علیرغم این موفقیت و نیز قرار داشتن چلسی در مکان دوم جدول رده‌بندی، فضای حاکم در این باشگاه خالی از تنش نیست و از سانسور شدن گفته‌های لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی برزیلی این تیم، در سایت اینترنتی چلسی سخن می‌رود. 

او در دیدار و نشستی با هوادران چلسی گفته بود: « ما به یکی دو بازیکن جدید نیاز داریم.  اگر آنها به ما بپیوندند، شانس خوبی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهیم داشت، اگر نه، با مشکل روبرو خواهیم شد.» او در ادامه تصریح کرده بود: « فکر می‌کنم که من، هوادران و نیز هیأت مدیره باشگاه بر این امر واقف هستیم.» 

این در حالی است که رومن آبراموویچ، میلیاردر روسی و صاحب باشگاه چلسی، و همچنین پیتر کنیون، مدیر باشگاه تأکید کرده‌اند که در فاصله استراحت زمستانی لیگ برتر، نقل و انتقالی به چلسی صورت نخواهد گرفت.

به گزارش دویچه وله، در گزارشی که درباره نشست اسکولاری با هواداران چلسی در سایت اینترنتی باشگاه منتشر شد، ظاهرا بخش‌هایی که به مذاق سرپرستان چلسی خوش نیامده، حذف گریده است. 

در کنار تنش‌هایی که میان اسکولاری و مسئولین چلسی وجود دارد، جو حاکم میان بازیکنان و مربی نیز آن‌طور که باید و شاید نیست. گفته می‌شود که بازیکنان پرسابقه و کهنه‌کاری چون جان تری و فرانک لمپارد شیوه‌ تمرینات و سبک مربی‌گری اسکولاری را خسته‌کننده و یکنواخت خوانده‌اند.

کد خبر 70310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز