ال‌جی یک یخچال فریزر شیک با درهای LED با قابلیت تغییر رنگ معرفی کرده است که بسته به حالت و موقعیت‌های گوناگون، رنگ‌های مختلفی را ارائه می‌دهد.

یخچال ال جی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از دیلی‌میل، این وسیله خانگی که «MoodUP» نام دارد و این در نمایشگاه IFA 2022 در برلین به نمایش گذاشته شده است، می‌تواند با چشمک‌زدن مانند یک زمین رنگارنگ، آشپزخانه شما را نورانی کند. یا به عنوان مثال کاربران می‌توانند رنگ ملایم‌تری از زرد و قهوه‌ای کم رنگ را انتخاب کنند که برای درست کردن اولین فنجان چای روز با طلوع خورشید عالی است.

علاوه بر این، MoodUP به یک بلندگوی بلوتوث داخلی نیز تعبیه شده است، بنابراین چشمک زدن را می‌توان با ضرب آهنگ موسیقی هماهنگ کرد.

آشپزخانه‌ شاداب | یخچالی که رنگ عوض می‌کند

البته باید به این نکته اشاره کرد که هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ای برای این دستگاه جدید تایید نشده است.

آشپزخانه‌ شاداب | یخچالی که رنگ عوض می‌کند

لیو جائه چئول، معاون ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «یخچال MoodUP یک لوازم خانگی بسیار پیشرفته است که می‌تواند رنگ‌ها را متناسب با خلق و خوی کاربران تغییر دهد و محیط آشپزخانه را بهبود بخشد. این یخچال منحصربه‌فرد با آوردن رنگ، موسیقی و راحتی به آشپزخانه و ترکیب فناوری‌های پیشرفته ال‌جی و ویژگی‌های طراحی نوآورانه، تعهد مستمر ما به ارائه زندگی بهتر در خانه را نشان می‌دهد.»

بیشتر بخوانید:

آشپزخانه‌ شاداب | یخچالی که رنگ عوض می‌کند

این دستگاه به چهار بخش تقسیم می‌شود؛ دو بخش یخچال در بالا و دو بخش فریزر در پایین.

آشپزخانه‌ شاداب | یخچالی که رنگ عوض می‌کند

کد خبر 702614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha