ال‌جی اخیرا از بزرگ‌ترین تلویزیون «او ال ای دی» (OLED) جهان با اندازه ۹۷ اینچ رونمایی کرده است. این تلویزیون قرار است در نمایشگاه صنعتی IFA که قرار است جمعه در شهر برلین آغاز شود، به نمایش درآید.

تلویزیون او ال ای دی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از دیلی میل، این تلویزیون دارای یک صفحه نمایشگر فوق‌العاده ۹۷ اینچی است که به گفته ال‌جی، تجربه‌های تماشایی فراگیر را در مقیاس بزرگ ارائه می‌دهد.

تلویزیون‌های «او ال ای دی» از پیکسل‌های خود روشنایی استفاده می‌کنند که از این قابلیت برخوردارند که به صورت جداگانه روشن و خاموش شوند تا رنگ‌های سیاه عالی و رنگ‌های فوق‌العاده طبیعی را تولید کنند.

لئو گیبی، کارشناس دستگاه‌های متصل در «سی سی اس اینسایت»، در گفت‌وگویی اظهار داشت که انتظار می‌رود برگزارکنندگان نمایشگاه «ایفا ۲۰۲۲»، که قبل از جام جهانی فوتبال در قطر، برگزار می‌شود، بیشتر روی تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی تمرکز کنند. هنوز مشخص نیست جه زمانی این مدل عظیم و جدید تلویزیون ال‌جی به بازار ارائه شود. البته به احتمال زیاد این تلویزیون تا پیش از آغاز مسابقات جام‌جهانی در ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲ در بازارهای جهانی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.»

لئو گیبی در ادامه افزود: «تب جام جهانی همواره باعث افزایش فروش محصولات تلویزیونی شده است. زمان جام جهانی آینده که در اواخر پائیز و اوائل زمستان امسال و مدت کوتاهی پس از فصل تعطیلات تابستانی خواهد بود نیز دلیل دیگری برای افزایش تقاضا در بازار جهانی برای خرید تلویزیون‌های جدید است. به گفته این تحلیلگر فناوری‌های نوین، ما انتظار زیادی نسبت به اعلام نام تولیدات جدید در عرصه واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده نداریم، اما دیدن برخی از هدست‌ها در سطح نمایشگاه تعجب‌آور نخواهد بود؛ به ویژه اگر آنها بخواهند با نمایش تجربیات ورزشی، از هیجان فوتبال استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

ال‌جی اعلام کرده است که تلویزیون جدید ۹۷ اینچی بخشی از تولیدات گسترده این کمپانی در رده تولیدات موسوم به «تلویزیون‌های ممتاز» است. این رده شامل تولید رو به رشدی از تلویزیون‌های دارای صفحه نمایشگر فوق‌العاده بزرگ است که برای تجربه‌های به یاد ماندنی تماشای خانگی طراحی شده‌اند.

ال‌جی همچنین قرار است یک مانیتور منحنی‌شکل بازی را نیز برای ارائه تجربه جدیدی از بازی‌های سرگرم‌کننده فراگیر، در نمایشگاه «ایفا ۲۰۲۲»  به نمایش بگذارد.

این شرکت همچنین یک تصفیه‌کننده هوای جدید طراحی شده برای روی میزها که تصفیه هوای ۳۶۰ درجه را ارائه می‌کند را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

کد خبر 702141

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • Amirali IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    شیایومی یدونه زده بزرگتره فک کنم بالای صد اینچ