وزیر نیرو با بیان اینکه ابر پروژه‌ آبرسانی همدان شبانه‌روزی در حال پیشروی است، اعلام کرد: به دنبال تأمین منابع جدید برای آب این منطقه هستیم.

وزیر نیرو

به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اکبر محرابیان که با دعوت و پیگیری استاندار همدان برای دومین بار طی ۱۰ روز گذشته، دیشب وارد همدان شد و تا بامداد امروز شنبه ۵ شهریورماه بازدید میدانی از روند اجرایی طرح آبرسانی به همدان داشت، گفت: کاهش شدید آب سد اکباتان از ۱۱۰۰ لیتر به کمتر از ۴٠٠ لیتر در ثانیه، مشکلاتی برای اهالی شهر همدان به وجود آورده است و بر همین اساس به دنبال تأمین منابع جدید برای آب این منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه از نقاط مختلف اطراف همدان در حال آبرسانی به این شهر هستیم، تصریح کرد: پروژه‌های متعددی در حوزه آبرسانی به همدان تعریف و امکانات، تجهیزات و لوازم مورد نیاز از نقاط مختلف کشور و شرکت‌های آبفا به این شهر ارسال شده است.

محرابیان با اشاره به اینکه به‌ صورت شبانه‌روزی برای خدمت به هموطنان و حل این مشکل در حال تلاش هستیم، خاطرنشان کرد: مردم به زودی شاهد اثربخشی نتایج تلاش‌های انجام شده باشند. دیروز و امروز بخشی از آبی که از دست رفته بود، جبران شده و در روزهای آینده میزان آب مورد نیاز باقیمانده هم تأمین خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه با انجام اقدامات لازم، تأمین آب شهر همدان به حالت عادی برگردد، مطرح کرد: وجود دو شبکه آبرسانی مجزا در شهر همدان مشکلی بود که در زمان کاهش آب سد اکباتان، به چشم می‌خورد، در طول چند شبانه روز گذشته، عملیات اجرایی اصلاح شبکه آغاز شد تا آب از یک سامانه واحد به تمامی نقاط شهر همدان برسد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، وزیر نیرو با حضور در بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف اجرای این پروژه در گفت‌وگو با عوامل و مسئولان اجرایی، از نزدیک پیشرفت آن را پیگیری و سپس با تشکیل جلسه‌ای در استانداری با حضور مسئولان استانی و عوامل و پیمانکاران، دستورات لازم را برای تسریع در اجرای پروژه صادر کرد.

کد خبر 701009
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha