همشهری آنلاین: روز پنجشنبه 14آذر در ادامه هفته پایانی نیم فصل نخست هشتمین دوره رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های دسته برتر (جام خلیج فارس) 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر در این روز و در آخرین دیدار هفدهمین هفته این بازی‌ها تیم‌های راه آهن شهر ری و پیروزی تهران در ورزشگاه آزادی برابرهم به میدان رفتند که طی آن تیم پیروزی با نتیجه دو بر یک میزبان خود راه آهن را شکست داد و با یک پله صعود بعد از تیم‌های ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران و پیکان قزوین در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

گل‌های تیم پیروزی را ابراهیم توره و سپهر حیدری دردقایق 35 و 72 به ثمر رساندند و تک گل تیم راه آهن را هم داود حقی در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی بدست آورد.

خداداد افشاریان داور بازی در این دیدار دو کارت زرد را به بازیکنان تیم راه آهن شهر ری نشان داد.

اما درهمین چارچوب شش بازی هم در شهرهای شیراز ،رشت ، اصفهان، قزوین، قم و اهواز برگزار شد که نتایج زیر را به همراه داشت :

*مقاومت شهید سپاسی شیراز 1 فولاد مبارکه سپاهان 0

*داماش گیلان 1 پاس همدان 0

*ذوب آهن اصفهان 2 فولاد خوزستان 2

*پیکان قزوین 1 مس کرمان 1

*صبای قم 2 سایپا  0

*استقلال اهواز 1 برق شیراز 0

در جدول رده بندی ودر پایان نیم فصل نخست این رقابت ها تیم ذوب آهن اصفهان با 33 امتیاز قهرمانی خود در پایان بازیهای دور رفت ( نیم فصل نخست ) را جشن گرفت.

استقلال تهران با تساوی امروز تیم پیکان قزوین برابر میهمان خود مس کرمان با 31 امتیاز نایب قهرمان نیم فصل شد و تیم پیکان با 30 امتیاز در رده سوم ایستاد.

ضمن اینکه تیم پیروزی هم با غلبه دو بر یک خود برابر راه آهن و شکست سپاهان با یک گل مقابل میزبانش مقاومت شهید سپاسی شیراز با یک پله صعود و 29 امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

تیم‌های ابومسلم و سایپا با 16 امتیاز و با تفاضل گل پانزده و شانزدهم شدند و دو تیم داماش گیلان و پیام خراسان هم با امتیاز برابر 14 اما با تفاضل گل در قعر جدول و در رده‌های هفدهم و هیجدهم ماندند.

کد خبر 70053

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز