همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری مقابل راه‌آهن شهر ری در پایان نیم فصل اول لیگ برتر در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس در ادامه رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساعت 15 روز پنجشنبه 14 آذر با قضاوت خداداد افشاریان به مصاف راه‌آهن رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد.

در دقیقه 36 ابراهیم توره و در دقیقه 72 سپهر حیدری گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند. در دقیقه 69 نیز داوود حقی برای راه آهن گلزنی کرد.

در نیمه نخست این بازی پرسپولیس بازی بهتری نسبت به حریف انجام داد و با در اختیار گرفتن میانه میدان و ارسال از کناره‌ها بارها دروازه تیم راه‌آهن را تهدید کرد.

در دقیقه 30 بازی پتروویچ یک فرصت خوب گلزنی را برای پرسپولیس از دست داد و لحظاتی بعد بار دیگر همین بازیکن ارسال بادامکی را با بی‌دقتی به بیرون از زمین فرستاد. اما در دقیقه 36 ابراهیم توره گل نخست پرسپولیس را به ثمر رساند و نیمه نخست با همین نتیجه پایان یافت.

با آغاز نیمه دوم راه‌آهن تا اندازه‌ای از لاک دفاعی خارج شد و در دقیقه 69 به یک ضربه پنالتی دست یافت که داوود حقی این ضربه را به گل تبدیل کرد.

اما شادی تیم راه‌آهن دوام چندانی نداشت و سپهر حیدری با استفاده از فرصتی که پتروویچ و علیرضا محمد بر روی دروازه راه‌آهن ایجاد کردند توانست گل دوم پرسپولیس را در دقیقه 72 وارد دروازه حریف کند.

پس از این گل بازی در شرایطی متعادل پیگیری شد تا در نهایت پرسپولیس تهران با برتری دو بر یک در این بازی و با توجه به شکست سپاهان به رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.

کد خبر 70049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز