قائم مقام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ایجاد بزرگ‌ترین مرکز یادگیری فرهنگی و هنری کودک و نوجوان در شهر تهران خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجید سرسنگی با اعلام این خبر در مراسم اختتامیه جشنواره "مجسمه های گلی" ویژه کودکان اظهار داشت: داشتن یک جامعه شاداب و سالم در گرو توجه و پرداختن به موضوعات حوزه کودک و نوجوان است.

وی از ایجاد مرکز ویژه نمایش فیلم‌های کودک خبر داد و افزود: در جوامع توسعه یافته‌،‌ برنامه‌ریزی حوزه‌های مرتبط با کودکان یکی از فعالیت‌های استراتژیک محسوب می‌شود و پیشرفت جوامع در فرایند‌های برنامه‌ریزی شده این گروه قابل ارزیابی است.

قائم مقام و سرپرست معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تاکید بر گسترش و تحول تکنولوژی و ارتباطات در سطح جهانی و عدم کارآیی تربیت سنتی در مقایسه با پیشرفت‌های جهان، از متخصصان حوزه تعلیم و تربیت خواست تا ضمن در نظر داشتن شرایط جهان کنونی، تعریفی نوین از تعاملات کودک و نوجوان با خانواده ارائه دهند.

سرسنگی با اشاره به اعیاد قربان و غدیر، نخستین جشنواره "تهران شهر سرور، شهر امید" را از برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  در این ایام عنوان کرد که در مناطق مختلف شهر به اجرا در می‌آید.

در مراسم اختتامیه جشنواره "مجسمه های گلی" که بیش از 500 کودک و نوجوان شهر تهران شرکت کرده بودند از آثاربرگزیده تقدیر شد.

کد خبر 69986

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز