سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۷ - ۰۷:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین : باشگاه صاحب‌نام بایرن مونیخ که روزهای موفقی را چه در رقابت‌های ملی و چه در سطح اروپایی می‌گذراند، سخت سرگرم تغییرات پرسنلی است.

یکی از نقل و انتقالات آتی، احتمالا شامل لوکاس پودولسکی، ملی‌پوش جوان این تیم خواهد شد. بایرن مونیخ که در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا، آغازی نه چندان موفق را تجربه کرده بود، آرام آرام به فرم دلخواه دست یافته و گام‌های مهمی چه در رقابت‌های ملی و چه در پیکارهای لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا برداشته است. فقط نارضایتی معدود بازیکنان این تیم، به ویژه لوکاس پودولسکی، این جو خوش و این سیر صعودی را کمی تیره کرده است.

حال به نظر می‌رسد که سرپرستان بایرن مونیخ آستین‌ها را بالا زده و قصد دارند با تقویت کادر پرسنلی و خریدن چهره‌های جدید، شرایط لازم را برای رفتن این بازیکنان فراهم آورند.در این میان،  آناتولی تیموشچوک، از تیم زنیت سن پترزبورگ همبه احتمال قوی در صف میانی بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت.

به گزارش دویچه وله، قرارداد تیموشچوک با تیم سن پترزبورگ اگر چه تا سال ۲۰۱۱ معتبر است، اما او می‌تواند در ازای ۱۴ میلیون یورو، این باشگاه را ترک گوید و به بایرن مونیخ ملحق شود. گفت‌وگوها میان طرفین در جریان است و این ستاره‌ ۲۹ ساله‌ اوکراینی برای انجام تست‌های لازم راهی مونیخ شده است.

ماریو گومز، مهاجم جوان و پرتوان اشتوتگارت، نیز از دیگر ستارگانی است که سرپرستان بایرن مونیخ در تلاش شکار او هستند. مونیخی‌ها در آستانه‌ فصل تازه‌ بوندسلیگا قصد داشتند گومز را به خدمت خود درآورند، اما مذاکرت میان طرفین بی‌نتیجه ماند. اولی هوینس، مدیر ورزشی بایرن مونیخ اظهار داشته که در صورت آمادگی دست‌اندرکاران اشتوتگارت، مونیخ نیز حاضر است که درباره‌ پیوستن گومز وارد مذاکره شود.

ماریو گومز

در مقابل، احتمال رفتن لوکاس پودولسکی، مهاجم جوان و ناراضی بایرن مونیخ، روز به روز بیشتر می‌شود. او که مدت‌هاست رویای بازگشت به تیم مورد علاقه‌اش، اف ث کلن را در سر می‌پروراند، در مونیخ بیشتر نیمکت‌نشین است تا ستون کلیدی این تیم. این در حالی است که پودوسکی در تیم ملی فوتبال آلمان، مهره‌ای مهم محسوب می‌شود.

اولی هوینس در گفت‌وگویی با شبکه‌ اول تلویزیون آلمان اظهار داشته است که اگر این تیم بتواند جانشینی مناسب برای پودولسکی پیدا کند، پیوستن او به اف ث کلن نیز ممکن خواهد شد. البته بعید به نظر می‌رسد که این نقل و انتقالات در دوره‌ استراحت زمستانی بوندسلیگا صورت بگیرد و احتمال می‌رود که پودولسکی از فصل آتی برای کلن به میدان رود.

کد خبر 69859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز