سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: لوکاس پودولسکی اعلام کرد که در ماه‌های آینده، بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. او مسئولان باشگاه را هم در جریان تصمیم خود قرار داده است.

به گزارش دویچه‌وله، لوکاس پودولسکی، مهاجم نیمکت‌نشین بایرن مونیخ، رسما اعلام کرد که در ژانویه سال ۲۰۰۹ (حدود ۲ ماه دیگر) از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. عضو تیم ملی آلمان در مصاحبه با روزنامه پرتیراژ "بیلد" این خبر را اعلام کرد و افزود که مقامات بایرن ر ادر جریان تصمیم خود قرار داده است. 

خبر جدایی پودولسکی از بایرن، نگرانی‌هایی را برای این تیم در آستانه دیدار روز ۵ آذر به وجود آورد. تیم بایرن در این دیدار و در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان، میزبان تیم استه‌آوا بخارست خواهد بود.

اولی هوینس، مدیر اجرایی بایرن، و یورگن کلینز‌مان، سرمربی این تیم، پیشتر اعلام کرده بودند که پودولسکی از بایرن جدا نخواهد شد. علاوه بر این هوینس می‌گوید که در فاصله استراحت بین دو نیم فصل، هیچ نقل و انتقالی صورت نخواهد گرفت. 

بایرن قبلا، لاندن داناوان را از تیم لوس‌آنجلس گالکسی به عنوان مهاجم چهارم قرض کرده بود.

شایعات در مورد باستیان شواین‌اشتایگر،بازیکن خط میانی بایرن مونیخ نیز پایان ندارد. بر اساس گزارش نشریه ورزشی "کیکر"، ملی‌پوش ۲۴ ساله بایرن، این هفته با مدیر فنی باشگاه رئال مادرید در مونیخ دیدار خواهد کرد. گفته می‌شود که آ.ث. میلان و یوونتوس تورین هم علاقه‌مند به خدمت‌گیری این بازیکن هستند. قرارداد شواین‌اشتایگر با باشگاه بایرن مونیخ، تابستان سال آینده به پایان می‌رسد. 

مطبوعات ایتالیایی گزارش داده‌اند که "یووِه" درخواست رسمی خود برای به خدمت گرفتن "شواینی" را ارائه کرده است. هدف از این تقاضا این است که او را از ژانویه آینده به جای پاول ندود، بازی‌ساز اهل چک، به خدمت بگیرند. 

سرپرستان باشگاه بایرن مونیخ اخیرا اعلام کرده‌اند که شواین‌اشتایگر را تحت هر شرایطی نگه خواهد داشت. خود این بازیکن هم بایرن را انتخاب نخست خود اعلام کرده، هر چند که علاقه برای حضور در تیم‌های خارجی را انکار نمی‌کند.

کد خبر 69281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز