دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: 10هزار نیروی پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش در پی توافق مجلس با وزارت آموزش و پرورش تا ابتدای نیمه دوم سال تحصیلی جاری استخدام می‌شوند.

کمتر از سه روز بعد از اعلام نظر رسمی وزیر آموزش و پرورش در مخالفت با استخدام معلمان حق التدریسی،[مخالفت وزیر با استخدام معلمان حق التدریسی] دوشنبه (11 آذر) اعلام شد، در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که صبح امروز برای رسیدگی به وضعیت معلمان حق التدریس با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد مقرر گردید که وزارت آموزش و پرورش تا ابتدای نیمه دوم سال تحصیلی 88-87 شرایط استخدام 10 هزار نیروی آزاد و حق التدریسی پذیرفته شده در آزمون سال تحصیلی گذشته را فراهم آورد، که مسئولان آموزش و پرورش نیز این موضوع را پذیرفتند.

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش نیز در این باره به مهر گفت: این 10 هزار نیرو همزمان با سی امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چه بسا زودتر استخدام می‌شوند و در کلاسهای درس حضور می‌یابند.

"ذکریا یازرلو" در ادامه افزود: البته احکام استخدامی این دسته از معلمان در بعضی از آموزش و پرورش استانها مانند سیستان و بلوچستان صادر شده و بقیه این افراد نیز تا ابتدای آغاز نیمه دوم سال تحصیلی استخدام می‌شوند.

کد خبر 69790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز