همشهری آنلاین: مراسم ازدواج 135 زوج دانشجو به مناسبت رو ازدواج در تالار امام خمینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ این زوج‌های دانشجو از دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، مامایی، بهداشت و توانبخشی، تغذیه و بهداشت و حفاظت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این روز پیمان ازدواج بستند.

این مراسم دهمین جشن ازدواج دانشجویی است که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با هدف ازدواج آسان و آگاهانه و تعمیق تفکر صحیح درباره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در بخش دانشجویی برگزار شده است.

در این دوره از ازدوج دانشجویی که در روز ازدواج برگزار شد مانند دوره های پیشین 15 ساعت کارگاه آموزشی برای آشنایی زوج های دانشجو با مسائل گوناگون ازدواج برپا شد.

در این مراسم دکتر محمد صادقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن اهداء‌ سکه بهار آزادی به زوج‌های دانشجو، آنان را راهی سفر مشهد مقدس و زیارت حضرت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا (ع) کرد.

همچنین در این مراسم اعضاء هیات علمی به ریاست پروفسور فاین برگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی تگزاس و رئیس انستیتو اندرسون که با هدف انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی با مرکز تحقیقات گوارشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تهران بسرمی برند برای آشنایی با فرهنگ ازدواج‌های دانشجویی در این مراسم حضور یافتند.

کد خبر 69748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز