دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۷ - ۰۶:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیات پذیرش اوراق بهادار با پذیرش سهام شرکت سیمان فارس نو در فهرست نرخ‌های تابلوی فرعی بازار اول بورس تهارن موافقت کرد.

به گزارش اطلاع رسانی بورس اوراق بهادار تهران تهران هیات پذیرش اوراق بهادار به ‌منظور بررسی پذیرش سهام شرکت سیمان فارس نو (سهامی عام) تشکیل جلسه داد.

در این جلسه، گزارش پیشنهاد پذیرش سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار تهران به‌همراه امیدنامه و اطلاعات مالی آن مطرح و بررسی شد و نهایتاً تقاضای پذیرش سهام شرکت سیمان فارس نو در فهرست نرخ‌های تابلوی فرعی بازار اول بورس، مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد قبل از عرضه‌ی سهام، اقدامات زیر انجام و اطلاعات و مدارک مربوط به بورس ارائه و به بازار اعلام شود:

- اساسنامه‌ شرکت، مطابق اساسنامه‌ نمونه‌ شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اصلاح و تصویب شود.

- سهام شرکت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شود.

- تعهد عرضه‌ی حداقل ۱۵درصد از سهام شرکت در عرضه‌ اولیه از سهامدار عمده (سیمان فارس و خوزستان) اخذ شود و قرارداد فیمابین با شرکت تأمین سرمایه یا کارگزار متعهد خرید بابت عرضه‌ سهام به میزان حداقل فوق و در مهلت مشخص شده در دستورالعمل پذیرش ارائه شود.

چنانچه دستورالعمل عرضه اولیه قبل از عرضه سهام این شرکت به تصویب رسید، روش عرضه سهام سیمان فارس نو نیز به صلاح‌دید بورس و طبق دستورالعمل مزبور خواهد بود.

- مصوبه‌ هیئت مدیره‌ شرکت سیمان فارس و خوزستان (سهامدار عمده‌ی شرکت سیمان فارس نو) در خصوص انتقال طرح سیمان خرامه به شرکت سیمان فارس نو ارائه شده و در امیدنامه به‌اطلاع سرمایه‌گذاران رسانده شود.

- ارائه‌ تعهد سهامدار عمده‌ شرکت مبنی بر اینکه "در صورتی‌که دعاوی دیگری مربوط به دوره‌ قبل از تاریخ درج وجود داشته و اعلام نشده باشد، و نیز پرداخت مابه‌التفاوت مالیات متعلقه پس از کسر ذخیره‌ مالیات و هرگونه کسری ذخایر احتمالی و دیگر بدهی‌های سنوات قبل تا تاریخ عرضه‌ اولیه‌ سهام شرکت که افشا و اعلام نشده باشد، را جبران کند و به شرکت اجازه دهد تا این مبالغ را به حساب سهامدار عمده منظور کند."

- قرارداد مربوط به ماده‌ ۳۷ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه منعقد شود و رونوشت آن به بورس ارائه شود.

- شرکت متعهد شود هرگونه اطلاعاتی که با توجه به دستورالعمل افشای اطلاعات تا زمان عرضه‌ سهام ضرورت دارد، به سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه شود.

- پیش‌نویس امیدنامه‌ پذیرش و درج و اطلاعات مالی شرکت سیمان فارس نو شامل صورت‌های مالی و گزارش پیش‌بینی عملکرد سال مالی آتی، متعاقباً منتشر خواهد شد.

کد خبر 69740

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز