معاون شهردار تهران با بیان اینکه شهر تهران نیاز به تفریحگاه‌های ورزش محور دارد، گفت: مصون سازی مراکز تفریحی و ورزشی که مناسب استفاده زنان محجبه هم باشد باید با جدیت دنبال شود تا آنها هم بتوانند از ظرفیت‌های ورزشی شهر استفاده کنند.

بانجی جامپینگ

به گزارش همشهری آنلاین، محمدامین توکلی زاده  با بیان اینکه بازسازی و تعمیر نزدیک به 40 مجموعه ورزشی از مهمترین اقداماتی است که سازمان ورزش شهرداری تهران باید انجام دهد، گفت: این مجموعه‌های ورزشی به دلیل رسیدگی نشدن در سال‌های گذشته از مدار خدمت‌رسانی به شهروندان خارج شده‌اند که باید با هماهنگی و پیگیری سازمان ورزش به مدار خدمت رسانی برگردند. در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به توافق شهرداری تهران با دو باشگاه بزرگ پایتخت اشاره کرد و افزود: طی توافقی که با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام دادیم مقرر شده که با کمک این دو باشگاه آکادمی فوتبال محلات در سطح شهر تهران راه اندازی شود و از امکانات دو ورزشگاهی که در اختیار این باشگاه‌ها خواهد بود، برای ترویج ورزش در محلات و استعدادیابی استفاده شود.

او با بیان اینکه شهر تهران نیاز به یک تفریحگاه‌های ورزش محور دارد،  اظهار داشت: طراحی پارک‌های موضوعی باید دستور جلسات هیات مدیره قرار بگیرد. برخی از بوستان‌ها را متناسب با موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های هر منطقه می‌توان به شکل دیگری بازطراحی و تجهیز کرد تا مردم هنگام ورود به این فضای هیجان محور و ورزشی اشتیاق لازم را برای مشارکت در برنامه های ورزشی پیدا کنند.

او افزود: به عنوان مثال در منطقه 5 و کوهسار ضمن بازدیدی که همراه شهردار تهران داشتیم، بنا شد یک پارک ورزشی طراحی و ایجاد شود و مسیرهای جدید برای کوه پیمایی مردم طراحی کنیم تا زمینه بهتری برای استفاده مردم از نعمت کوه فراهم شود. همین رویکرد را می‌توان برای ایجاد پارک‌های هیجان محور، پارک‌های ورزشی و پارک‌های علمی دنبال کرد.

مصون سازی مراکز تفریحی جهت استفاده زنان محجبه

رئیس هیات مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار داشت: مصون سازی مراکز تفریحی و ورزشی که مناسب استفاده زنان محجبه هم باشد باید با جدیت دنبال شود تا آنها هم بتوانند از ظرفیت‌های ورزشی شهر استفاده کنند.

کد خبر 697284

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha