استاندار تهران گفت: اماکنی در شهر تهران همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختارهای بیگانه رصد شده، به زودی ساماندهی می‌شوند.

کافه

به گزارش همشهری آنلاین، محسن منصوری در پایان جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز ستاد به ریاست امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد برگزار شد و دستور جلساتی را داشتیم که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نخست گزارش عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر ارائه شد و همچنین اجرای دستورالعمل و قواعد درون دستگاه‌های اجرایی در این حوزه ضمن ارائه گزارش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او افزود: بی تردید در حوزه امربه معروف و نهی از منکر باید کار را ابتدا از خود دستگاه‌ها آغاز کنیم و مصمم هستیم این کار در درون دستگاه‌ها اجرایی شود. بر همین اساس گزارشی از اصلاح فرایندهای داخلی دستگاه‌های اجرایی ارائه شد.

منصوری ادامه داد: در این جلسه گزارشی نیز از اماکنی که در شهر تهران ساختارشکنی می‌کنند همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختارهای بیگانه رصد شده، ارائه شد که برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب نیز ذیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته است، افزود: عفاف و حجاب به عنوان یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر از این پس در جلسات این ستاد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و امروز نیز گزارشی در این ارتباط ارائه شد. بی‌تردید این مصداق با جدیت پیگیری خواهد شد.

او ادامه داد: مسئله حمایت قضایی از امران به معروف نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا بتوانیم از آنها حمایت کنیم و در ماه‌های اخیر نیز موردی وجود نداشته که این حمایت‌ها انجام نشده باشد. اطمینان می‌دهیم حمایت از متولیان این موضوع انجام خواهد شد.

کد خبر 697204
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 31
  • ناشناس IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    94 16
    شماقصداذیت کردن مردم رادارید،چرادرجهت شکوفایی اقتصادی کاری انجام نمیشود،متاسفم
  • فرهاد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    71 17
    خیلی خودتونو مهم میدونید شماها ‌.مشکل شما با فرهنگ زندگی کردن مردم چیه ؟جمع کنید بریداگه نمیتونید مثل مردم باشید
  • DE ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    68 15
    قهوه نخورید،با هم حرف نزنید،خنده هم که مطلقا قدغن، اصلا چه معنی داره کافه بری،رستوران بری بعد هم دیگه،دیگه؛ممکنه خدا خشمش بگیره.
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    49 6
    آقای مسعول سری هم به منطقه 22 بزنید لتمان کن آبشار تهران شبها تاصبح ون ها کنار خیابان جدی اردبیلی چه خبره لای ساندویج فلافر چی میفروشن انواع مواد مخدر دست دخترو پسرها میدن و حتی مشرب با خودشان میارن صرف میکنن و تا 4 صبح از اطراف تهران میان و شهرداری هیچ اقدامی نمیکنه و فقط کشت شهرداری میاد حق حساب خودشو میگیره همه ارازل اوباش جمع شدن و بغول خودشان ماهی 300 میلیون درآمد داره آیا با یه کتری جای و فلافر میشه 300 میلیون درآمد داشت چا کسی نیست دلسوزانه رسیدگی کنه دیه نمیشه با خانواده پارک هم رفت از پس انواع اقسام این چیزها میبینه جدیدی کنار پیاده رو قلیان گذاشتن و دختر و پسرها با یه وضع عصف بار نشستن آدم خودش شرمش میاد ترو خدا یکی اینها رو جمع کند پارک جاهی خانواده هست نه موادکشیدن و شرب خم ووووووو
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      11 2
      اسف بار! تاسف نشنیدید؟ اسف بار. خواشه میکنم درست بنویسید. اتباع بیگانه املای ضعیفی دارن. اگر نمی تونید درست بنویسید ، اصلا کامنت ننویسید.
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    37 7
    چه استاندار با جذبه‌ای احساس مسیولیت این استاندار ستودنی است مخصوصا موقع سیل که تا گردن در گل ولای فرو رفته بود تا عکس تاریخی بگیرد
    • Shahrbanoo IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      33 8
      بله مواد مخدر از مصادیق جرم است معلومه که باید باهاش برخورد بشه...ولی گقتگو بین دختران وپسران چه عیبی داره؟ایا بهترنیست همدیگر رو بیرون ببینند تا داخل خانه؟؟؟؟.....لطفا مصادیق حرام دیگه مثل اختلاس رو ساماندهی کنید...از مدیران شایسته به جای مسئولین بی سواد استفاده کنید.رانت وشبکه های مافیایی که معلوم نیست به کجا وصل هستند رو ازبین ببریداگه فرهنک وآموزش درست انجام بشه جوونها افسرده نمیشن وگرنه اعتیاد دزدی هم جنس بازی ودیگر مشگلات جوانان هم متاسفانه اضافه خواهد شد😔
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      15 3
      ۱۳:۲۲ اگر قبح رفتاری ندارن و صحبت می کنن و عادی معاشرت می کنن ، بهتر از اینه که خدای نخواسته برن و بعد از جای بد و شرایط بدتر سر در بیارن. تا تاریخ بشر بوده جذبه بین این جوانان بوده. احدی هم شور جوانی رو نتونسته کنترل کنه . فقط باید با مهربانی هدایت کرد. نباید با یه برخورد نسنجیده کار رو به سمتی بکشونن که بدتره. باز هم خدا عالمه.
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    39 8
    خیلی اقتصاد کشور خوبه این کار روهم بکنید کلی کارگر بی کار شن شما که نگرانی معاش ندارید سر ماه تو خونه هم بمونید حقوقشون پا برجاس
  • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    31 8
    توهم
  • شهروند IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    66 3
    قبل از هر چیز مقوله آمرین به معروف و ناهیان از منکر را ساماندهی کنید ، هرکسی وبا هر شرایطی وبا هر لحنی نمی تواند جامعه را دچار اغتشاش نموده و به این امر به پردازد و اثرات مثبت این کار فرهنگی را در حد یک لجاجت بچگانه زیر سؤال ببرد ، آمر به معروف وناهی از منکر در سطح جامعه باید در مورد تکالیف و مسئولیت کار خود آگاه و پاسخگو باشد ،در دوران گذشته ابر قدرتها تفرقه می انداختند و حکومت می کردند،حالا تزشان عوض شده وما خودمان تفرقه انداز نباشیم تا انها حکومت کنند ،منیت در مقوله امر به معروف و نهی از منکر جایگاهی ندارد ،هر چه هست برای رصای خداست!!!!!!!
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      28 1
      درود به شما . واقعا لحن بیان یه چیز دیگه هست. بعد همه چیز رو لازم نیست فرد خودش بره سینه سپر کنه. الان اگر موارد اخلاقی بد دیدن ، کافی شاپ ها حتما صنف دارن . در یک راستا خیابون اتحادیه دارن . بالاخره یه مسئولی دارن . از طریق بالا دست ابلاغ بشه. این همه جنگ تن به تن خیابونی راه نندازین .
  • علی پاکی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    51 0
    شما بفرمایید رستوران اسلامی چه شکلی است
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      18 0
      رستوران اسلامی: یک. با کجاوه به اونجا مبرن. دو. حجره حجره هست. سه . مطبخ زنان از مطبخ مردان مجزاست. چهار. مرد پس از تناول غذا از بخش مردانه داد میزنه : منزل حرکت!
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    33 2
    جیمز باند بازیهاشون شروع شد. کاش اهداف خاص پشت گرانی حباب مانند برخی از اقلام رو کشف می کردید کارآگاه باند!
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    38 1
    اگه از یارو مخدر ، گل ، یا نوشیدنیهای روان گردان پیدا کردین رحم نکنید ببندید درب دکانش رو !
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    44 8
    " کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختارهای بیگانه رصد شده" یا خداااااااااااااا پس قطعا یوفو ها به ایران حمله کردند. منم میخوام بشقاپ پرنده ببینم. بشقاب نشد حداقل لیوان پرنده هم بد نیست.
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      10 2
      هر که به من منفی داده آدم فضایی هست!
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    41 2
    خدایا به کدامین گناه گیر اینا افتادیم
  • reza IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    44 9
    ای بابا رصد چی چهار تا کافه رصد کردن داره اخه مگه خاله بازیه ماهی سی چهل تومن میگیرید میرید کافه رصد میکنید برید این مدیرایی که خدات میلیارد در اوردن رو رصد کنید ببینید از کجا اوردن
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    22 1
    یعنی من کشته مرده ی این جلسات فوری و آنی و زود بازده و زود ببند هستم. هِِیییی ! کاش همه چی اینطور حل میشد.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    24 3
    یادمه اگه کتانی سفید می پوشیدیم و جوراب سفید تو مدرسه یه زمانی مصداق ساختارشکنی و ارتباط با ساختارهای بیگانه بود. ناظم به شدت برخورد میکرد . به خدا عین واقعیته. نه کم و نه بیش. تو مدارس اجرا میکردن که الان به اینجا رسیدیم.
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      10 2
      حالا ما فقط باید جوراب سفید ساده می پوشیدیم فکر کن ناظم میشست دم در پای ما رو نگاه میکرد کلی دختر دبیرستانی ، نظام آموزشی ایران عجیب بود مدیرهای مدرسه ها عجیب تر ، جالبه که خیلی هاشون هم اعتقادی به کاری که انجام میدادند نداشتن ولی امان از روحیه سلطه گری
  • شهروند IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    23 2
    بس کنید دیگه. چی میخواید از جون مردم؟
  • نارگل IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    23 1
    صندلی های تاب های بزرگسالان تو پارک ها رو هم کندن کافه ی خیلی معقولی رو الکی پلمپ کردن
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      8 0
      این چه حرفیه جانم! به جای خود تاب خوردن باید تاب دادشون! تاب اقتصادی ! تاب هنری ! تاب اجتماعی! آدم خودش چی بلده که خودشو تاب بده؟
  • وطن پرست DE ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    20 0
    کجای بدن شتر صاف است تا گردنش هم صاف باشد ؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    7 1
    کی دیگه میره کافه الان
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    با پرداختن به حاشیه هیچ وقت اصل فراموش نمی‌شود
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    اتفاقا کتابفروشی هم اونجا زیاده حتما به این موضوع ورود کنید
  • ebi,۴۱ IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 0
    اگه بخوایم به حرفهای اینا گوش بدیم، باید نفس هم نکشیم،پس بیخیال، زندگی خودتون رو بکنین،من که بیخیالم، اونجوری که دلم میخواد زندگی میکنم،نه ازدواج میکنم، نه بچه میخوام، کافه هم میرم،