چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
۲ نفر

با هدف کاهش هزینه‌ها و آبرسانی بهینه به درختان حاشیه معابر، استفاده از آب‌های جاری سطحی و زیرسطحی و همچنین آب خام و حذف تانکرهای آبرسان در منطقه یک انجام شد.

آبیاری

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک دراین‌باره گفت: «درختان و درختچه‌های خیابان یاسر به دلیل شیب زیاد و پارک خودروها و  نبود امکان آبیاری مناسب توسط تانکرها حال خوبی نداشتند.»

«افشین خدامی» افزود: «براین اساس، اداره فضای سبز منطقه یک با ارتباط و هماهنگی مجموعه بنیاد در خیابان خلیلی توانست با گرفتن ۶۳ لوله انشعاب از آب چاه، آن را به باغچه‌های خیابان یاسر منتقل کند.»

او ادامه داد: «با این اقدام هفته‌ای۶ دستگاه تانکر آبرسان از محور غربی خیابان یاسر حذف و آبرسانی ضلع شرقی نیز با انجام عملیات حفاری به زودی انجام خواهد شد.»

سرپرست معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک درباره اجرای اقدامات مشابه گفت: «اقدامات لازم در زمینه شناسایی و استفاده از آب‌های جاری و خام محدوده از جمله در خیابان‌های فناخسرو، یکتا، شهرداری، الف، ولیعصر (عج) و انتقال آب از دهکده نشاط به پایین دست و ... در حال انجام است. با این اقدامات، آبیاری بهتر و صرفه‌جویی در هزینه تانکرها انجام می‌شود.»

کد خبر 696375

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha