ارتباط مستقیم تلفنی ویژه محبان اهل بیت(ع) از جوار ضریح سیدالشهدا(ع) که از سال‌ها قبل به دلیل شیوع کرونا راه اندازی شده بود، همچنان برقرار است.

حرم

به گزارش همشهری آنلاین، در سال‌هایی که با بحران و همه‌گیری ویروس کرونا مواجه بودیم با موافقت عتبه حسینیه(ع) عاشقان اباعبدالله (ع) می‌توانستند با شماره‌گیری ۱۶۴۰ در هر لحظه از شبانه‌روز زائر امام حسین (ع) شوند و اکنون نیز این شرایط برای شهروندان فراهم شده است.

هنوز برای بسیاری از شهروندان حسرت زیارت سیدالشهدا (ع) بیش از گذشته حس می‌شود و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در غم فراق زیارت امام حسین (ع) در این ایام هستند.

در این بین با موافقت عتبه حسینیه (ع)، ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان از جوار ضریح سیدالشهدا (ع) برقرار شده تا از این طریق بتوانند با برقراری تماس صوتی صدای حرم را شنیده و از راه دور زائر کربلا شوند و با آقا حرف دلشان را بگویند.

بر همین اساس، عاشقان اباعبدالله (ع) می‌توانند با شماره ۱۶۴۰ بدون هیچ پیش شماره‌ای تماس حاصل کرده و حال‌وهوای حرم امام حسین (ع) را در هر لحظه از شبانه‌روز درک کرده و صدای اطراف ضریح مطهر را نیز بشنوند.

ارتباط مستقیم تلفنی با حرم امام حسین(ع) و کنار ضریح با تلاش موسسه وصال الحسین(ع) صورت گرفته و تلفن «۱۶۴۰» امکان برقراری تماس با حرم حسینی را فراهم کرده و جالب اینکه هزینه این تماس رایگان است.

کد خبر 695930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    4 0
    ممنون . الان امتحان میکنم. یا حسین!
  • مهربانو IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    2 0
    من تماس گرفتم صدای مردم و هم می شنیدم
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    10 0
    اجرتون با امام حسین