یک عضو مجمع نمایندگان تهران از تشکیل کمیته‌ای برای تهیه گزارش جامعی درباره دلایل وقوع سیل اخیر در استان تهران و بررسی قصور و تقصیرهای احتمالی خبر داد.

سیل

به گزارش همشهری‌آنلاین سید نظام موسوی با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان استان تهران برای بررسی سیل اخیر گفت: بعد از وقوع سیل در کشور مخصوصا سیل در استان تهران تعدادی از نمایندگان تهران بازدیدی از منطقه سیل زده امامزاده داوود داشتند و به دنبال آن امروز مجمع نمایندگان تهران جلسه ای با حضور مسئولان مختلف برگزار کرد.

او توضیح داد: در این جلسه جمع زیادی از نمایندگان تهران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف حضور داشتند. ما در بازدید میدانی به این موضوع رسیدیم که قصور و تقصیرهایی وجود داشته که منجر به فاجعه و جان باختن هم وطنانمان در سیل شده است. بدین صورت که برخی از نهادها و دستگاه‌های مختلف به تکالیف قانونی‌شان عمل نکردند. در این جلسه حرف دستگاه‌ها شنیده شد و برخی از کارشناسان نظرات خود را بیان کردند. در نهایت مقرر شد کمیته ای برای پیگیری این موارد با حضور برخی از نمایندگان تهران و برخی از کارشناسان تشکیل شود تا گزارش جامعی درباره دلایل وقوع سیل و عدم انجام تکالیف و قصورهای احتمالی تهیه شود.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: شهر تهران به واسطه موقعیت جغرافیایی و وجود حوزه های آبریز متعدد در کوه های شرق تهران تمهیداتی لازم دارد که ما ضمن آسیب شناسی به بررسی مجدد تکالیف دستگاه ها و بازخوانی آنها پرداخته تا خلأهای قانونی مربوطه رفع شود که در آینده شاهد مشکلاتی از قبیل آنچه با وقوع سیل در امامزاده داوود و سایر مناطق استان تهران مثل فیروزکوه افتاد، نباشیم.

کد خبر 694681
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha