سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۷
۰ نفر

مرد هندی یک‌سال پس از ازدواج با همسرش، وی را در کلیسایی در نیوجرسی آمریکا به گلوله بست.

 در این جنایت که یکشنبه گذشته پس از پایان مراسم کلیسا رقم خورد، مرد خشمگین علاوه بر همسرش 2مرد دیگر را نیز هدف قرار داد.

صبح یکشنبه گذشته، ماموران پلیس کلیفتون نیوجرسی آمریکا در جریان تیراندازی مرگباری در کلیسای«نانیا» که اکثر اعضای آن مهاجران هندی هستند، قرار گرفتند.

با گزارش این ماجرا، ماموران به سرعت خود را به محل کلیسا رساندند و در آنجا با اجساد
نیمه جان یک زن و 2 مرد جوان روبه‌رو شدند که به‌نظر می‌رسید از فاصله‌ای نزدیک به سر آنها شلیک شده است.

با آغاز تحقیقات درباره این تیراندازی، ماموران در بازجویی از شاهدان دریافتند که مرد تیرانداز یک جوان هندی به نام جوزف پالیپورات است که یک سال قبل با «رشما جیمز»، زن جوانی که در این حادثه مجروح شده بود ازدواج کرده است؛

اما از آنجایی که زن هندی 3 ماه بعد از ازدواج از وی جدا شده بود، با انگیزه انتقامجویی او  را هنگام خروج از کلیسا به گلوله بسته است.

تحقیقات نشان می‌داد 2 مرد دیگر نیز که در این حادثه مجروح شدند از اعضای کلیسا بوده‌اند که قصد مداخله در این ماجرا را داشته‌اند اما مرد انتقامجو آنها را نیز هدف گلوله قرار داده است.

با انتقال رشما جیمز و 2مجروح دیگر به بیمارستان، پزشکان آنها را تحت عمل جراحی قرار دادند؛ اما زن جوان و یکی از مردان مجروح به نام دنیس مالوسریل که وب سایت کلیسا را اداره می‌کرد، چند ساعت بعد بر اثر خونریزی شدید جان باختند.

با مرگ این زن و مرد جوان، تحقیقات برای به دام انداختن جوان جنایتکار آغاز شد و از آنجا که بیشتر اقوام جوان هندی، در جورجیای آمریکا زندگی می‌کردند، ماموران عملیات خود را بر این منطقه متمرکز کردند و سرانجام نیمه شب دوشنبه، وی را در جورجیا دستگیر کردند.

در همین حال پدر مرد جنایتکار به ماموران گفت که او فکر می‌کرده است که پسر و عروسش زندگی خوبی دارند

کد خبر 69327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز