دوشنبه ۴ آذر ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۲
۰ نفر

6سارق حرفه‌ای که بعد از سرقت اتومبیل‌های مدل بالا، آنها را در مخفیگاه خود اوراق کرده و قطعات آنها را جدا جدا می‌فروختند، با کلکسیونی از قطعات مسروقه خودروها دستگیر شدند.

راز فعالیت‌های این 6سارق که بعد ازسرقت خودروهای مدل بالا در استان تهران، آنها را به مخفیگاه خود منتقل کرده و بعد از اوراق کردن آنها، قطعات خودروها را به فروش می‌رساندند، زمانی فاش شد که گزارش‌های متعددی درباره سرقت خودرو به ماموران پلیس استان تهران گزارش شد.

با افزایش گزارش‌ها، گروهی ازماموران پلیس آگاهی، تحقیقات خود را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.

ماموران در بررسی‌های اولیه خود توانستند قطعاتی از خودرو‌های مسروقه را در اوراق فروشی‌ها پیدا کنند و در آن هنگام بود که کارآگاهان دریافتند سارقان بعد ازسرقت خودروها، آنها را به محل امنی انتقال داده و بعد از اوراق کردن، قطعات مختلف خودروها را به خریداران اموال مسروقه می‌فروشند.

با این اطلاعات، ماموران توانستند مخفیگاه سارقان را در غرب تهران شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.

ماموران پلیس در ادامه بررسی‌های خود، پس از بازرسی مخفیگاه متهمان توانستند 4 خودروی دیگر را که سارقان به تازگی سرقت کرده و قصد اوراق کردن آنها را داشتند، به همراه 32 دستگاه رادیو ضبط کشف کرده و متهمان را به اداره پلیس انتقال دهند. 

سارقان دستگیر شده بعد از اینکه در بازجویی‌های پلیسی، لب به اعتراف گشودند برای تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 69231

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز