همشهری آنلاین: سرمربی تیم‌ فوتبال استقلال تهران با تاکید بر وجود اتحاد و همدلی در بین اعضای این باشگاه گفت: هیچ مشکلی با مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه ندارم.

امیر قلعه‌نویی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: زمانی که بسیاری از تیم‌ها در دیدار مقابل استقلال ناکام می‌مانند عده‌ای با هدف انحراف افکار عمومی و به خصوص در میان طرفداران استقلال نسبت به شایعه پراکنی مبنی بر وجود اختلافات داخلی در باشگاه اقدام می کنند.

وی افزود: نمی‌دانم این عده واقعا چه نیتی از انجام این کار دارند. در حالیکه من با هیچ یک از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و حتی واعظ آشتیانی مشکل و اختلافی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه با اشاره به آمادگی تیمش برای دیدار با داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: تیم ما در دیدار با فولاد خوزستان متحمل شکستی دور از انتظار شد اما با فراموش کردن این باخت، طی چند روز گذشته از هر نظر خود را آماده برگزاری دیدار حساس فردا کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: این موضوع که نتیجه تساوی هرگز برای مسابقات جام حذفی لحاظ نمی‌شود و تنها برد و باخت تکلیف تیم‌ها را برای حضور در ادامه مسابقات مشخص می‌کند، حساسیت بازی‌ها را بیشتر کرده است. بازیکنان استقلال با درک این مسئله تمرینات مفیدی را برای دیدار مقابل داماش گیلان انجام داده‌اند.

قلعه‌نویی اظهارداشت: مدیریت عابدینی و سرمربیگری حسین عبدی در تیم داماش گیلان، تاثیرات مثبت و محسوس خود را به جا گذاشته است. این تیم حریف دست و پا بسته‌ای برای سایر تیم‌ها نیست و مطمئنا برای بازی فردا هم انگیزه‌های خاص خود را دارد.

وی افزود: البته انگیزه برد در بین بازیکنان استقلال تقویت شده است. آنها مصمم به شکست داماش هستند تا بدین ترتیب ناکامی اخیر خود را کاملا فراموش کرده و با روحیه بالا آماده برگزاری دیدارهای آتی شوند.

سرمربی تیم استقلال تهران در مورد بازیکنان برزیلی این تیم گفت: تمام مشکلات در مورد پیوستن این دو بازیکن حل شده است و آنها از شنبه هفته آینده به جمع دیگر بازیکنان استقلال ملحق می‌شوند.

کد خبر 69215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز