گروه سیاسی: محمدرضا مهدوی‌کنی از دست‌اندرکاران نظام خواست تا حرمت یکدیگر را حفظ کنند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز دیروز با ابراز تأسف از کشیده‌شدن اختلافات برخی از مسئولان به رسانه‌ها و مجامع عمومی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: مردم چه تقصیری دارند که ما وقتی با هم اختلاف داریم در رسانه‌ها و مجامع بیان می‌کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه روحانیت مبارز که مدتی است ارگان رسمی اطلاع‌رسانی این تشکل شده و عملا قرار است وظایف سخنگوی جامعه روحانیت مبارز را داشته باشد، محمدرضا مهدوی‌کنی، با اشاره به انتشار موج تندی از اختلافات برخی از مسئولان نظام در رسانه‌ها و مجامع عمومی در روزهای گذشته که موجب نگرانی و تشویش افکار مردم فهیم و انقلابی شده است، اظهار داشت: به دوستان و مؤمنان و همه دست‌اندرکاران توصیه می‌کنم که ما کاری نکنیم که جو بی‌‌اعتمادی را در بین مردم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: من معتقدم دست‌اندرکاران نظام از هر طبقه‌ای که باشند باید حریم یکدیگر را حفظ کنند. اگر هم مشکلی با هم دارند، باید بیشتر حضوری مسائل را حل کنند تا به رسانه‌ها کشیده نشود.

در هفته‌های گذشته بارها رهبر انقلاب اسلامی همه ملت به‌ویژه جوانان، سیاسیون، مسئولان و همچنین مطبوعات را به مراقبت و هوشیاری درمقابل طرح‌های دشمن فراخوانده  و تأکید کرده بودند که یکی از طرح‌های دشمن ایجاد اختلاف و به جان هم انداختن فعالان سیاسی و همچنین ناامید کردن مردم است.

ایشان همچنین متذکر شدند که همه باید مراقب باشند در زمین طراحی شده دشمن بازی نکنند.

حفظ وحدت، امید، نزدیکی دل‌ها به یکدیگر و کار و تلاش روزافزون از دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در هفته‌های گذشته بوده است.

ایشان در سخنرانی دیگری نیز با اظهار ناخرسندی شدید از فضای تبلیغاتی و مطبوعاتی کشور تصریح کردند: تفضلات و رحمت الهی تا زمانی است که ما مراقب گفتار، رفتار  و عملکرد خود باشیم.

حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای همچنین تاکید کردند: برخی کارها و ظلم‌ها، فتنه‌ای به پا می‌کند که دامن همه، اعم از ظالم و غیرظالم را می‌گیرد بنابراین همه باید مراقب اظهارنظرها، تبلیغات و اقدامات خود باشند

کد خبر 69133

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز