همشهری آنلاین: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از کسانی که در پی ایجاد انشعاب در جریان اصولگرایی هستند، گفت: پیام می‌دهم که این کارها خوب نیست و بر خلاف مصلحت است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله مهدوی کنی که در همایش بزرگ روحانیت تهران سخنرانی می‌کرد، با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: جامعتین به عنوان راهنمایی و نه دخالت وارد عرصه انتخابات می‌شود.

وی خطاب به ائمه جماعات حاضر در این همایش گفت: وظیفه ما راهنمایی به مردم درباره شاخص‌هاست، در مسجد به مردم کلیات و اصول را بگویید.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ،‌ با اشاره به لزوم پشتیبانی از مسیر اصولگرایی افزود: دو دسته با اصولگرایی جامعتین سر ناسازگاری دارند.

وی با بیان اینکه روز گذشته اعلامیه‌ای مبنی بر تشکیل یک جمعیت جدید اصولگرایی منتشر شد، ادامه داد: من این دوستان انقلابی را نهی می‌کنم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: کاری که جامعتین کرد، مورد تایید رهبر معظم انقلاب و اصولگرایان است؛ جدا کردن صف همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

آیت‌الله مهدوی کنی اضافه کرد: جمعیت دیگری که از دوستان شناخته ‌شده و خوب هستند، تشکیل شده که من از این بابت تعجب می‌کنم.

وی گفت: این خلاف مسیر اصولگرایی و بد است، زیرا برخلاف مصلحت انقلاب است و ما اگر با هم دعوا کنیم، دیگران می‌برند و آن وقت بعد باید انگشت حسرت به دهان بگیریم.

کد خبر 140897
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز