روز گذشته آیت‌الله مهدوی کنی درباره اصول اعلام شده در نشست‌های اخیر جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رابطه آن با انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت:

مهدوی‌کنی

این اصول مربوط به امورکلی کشور است و انتخابات هم بخشی از آن است. دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: ما برای انتخابات مجلس اقدامات عملی را شروع نکرده‌ایم اما با گروه‌های همفکر و همسو صحبت می‌کنیم و امیدواریم به نتایج خوبی برسد. وی تصریح کرد: علاقه‌مندیم حداقل مثل دفعه قبل یک کمیته مشترک بین همه اصولگرایان تشکیل شود تا در انتخابات پیش روی مجلس بتوانیم با اشتراک نظر کارکنیم. وی همچنین با ابراز خرسندی از تعیین سال90 به‌عنوان جهاد اقتصادی گفت: معنای این نامگذاری توسط رهبر معظم انقلاب این است که باید در عرصه اقتصاد حداکثر تلاش را بکنیم تا در حد جهاد باشد.

جامعه روحانیت مبارز به دبیرکلی آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی در کنار جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ریاست آیت‌الله محمد یزدی پس از جلسات مکرری که در قم و تهران داشتند، منشور جامعه اصولگرایی را در دی ماه سال گذشته در 12 بند منتشر کردند. پس از انتشار این منشور، جلسات مشترکی نیز بین اعضای جامعتین برگزار شد.

کد خبر 132099

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز