یک مهندس هوافضا ادعا می‌کند که ویدئوهای پنتاگون درباره بشقاب پرنده‌ها دروغین و کاملا جعلی است!

یوفو

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، او می‌گوید، وزارت دفاع آمریکا با نمایش پرواز بشقاب پرنده‌هایی که توسط خلبانان نیروی دریایی فیلم‌برداری شده‌اند، به منظور آماده‌سازی مردم برای یک تهاجم جعلی از سوی بیگانگان منتشر می‌شوند.

مایک بارا که می‌گوید بر روی بسیاری از پروژه‌های نظامی طبقه‌بندی‌شده کار کرده است، گفت که این فیلم‌ها را که اغلب با نام‌های Gimbal، Tic-Tac و Go Fast شناخته می‌شوند، تجزیه و تحلیل کرده و متوجه شده است که هیچ چیز خاص و ویژه‌ای در هیچ یک از آنها وجود ندارد.

این کارشناس که در تلویزیون هم حضور پیدا می‌کند، معتقد است که همه آنها پدیده‌هایی هستند که می‌شود به‌راحتی توضیح قابل قبولی برای‌شان داشت؛ مانند هواپیماهای بدون سرنشین. او در یک نظریه تند، معتقد است که آنها می‌توانند برای آماده کردن مردم درباره موضوع تهاجم جعلی بیگانه‌ها افشا شوند.

مایک به عنوان یک نظریه‌پرداز توطئه گفت: «نیروی دریایی این ویدیوها را حدود ۴ یا ۵ سال پیش در مورد این اشیاء منتشر کرد، یکی به نام Gimbal، Go Fast و دیگری به نام Tic-Tac. من یک مهندس هوافضا هستم و ۲۵ سال در این صنعت کار کرده‌ام و هواپیمای خود را می‌شناسم و همچنین توانایی‌های آن را می‌دانم. من عاشق هوانوردی هستم و همه چیز را در خصوص آسمان می‌دانم. در بسیاری از برنامه‌های مختلف بوده‌ام، برخی در ارتش طبقه‌بندی شده بودند و برخی هم تجاری. بنابراین وقتی به این ویدیوها نگاه می‌کنم، به چند چیز دقت می‌کنم؛ اول از همه، هر چیزی که می‌توانم ببینم به شیوه‌ای کاملا معمولی در جریان است. هیچ چیز استثنا و ویژه‌ای در مورد هیچ یک از این ویدیوها وجود ندارد.»

او می‌افزاید: ««دوباره همه ویدیوها را مرور کردم و می‌توانم توضیح دهم که چرا هیچ‌کدام از آنها خاص نیستند. ویدیوی GoFast احتمالا یک معیار متقابل است که احتمالا توسط هواپیمای دیگری یدک می‌شود و واقعا آنقدر سریع حرکت نمی‌کند. چرا این روایت وجود دارد که اینها ممکن است فضاپیماهای بیگانه باشند؟»

مایک بارا در ادامه گفت: «همچنین می‌شنوید که این خلبان‌ها می‌گویند، وای، رفیق این را نگاه کن! من خلبانان جنگنده را می‌شناسم، آنها این حرف را نمی‌زنند. شما در شرایط جنگی اینطور صحبت نمی کنید، همه چیز کاملاً مطابق با کتاب است.»

مایک اعتقاد دارد، پاسخ ممکن است این باشد که دولت می‌خواهد مردم باور کنند که موجودات فضایی در آنجا وجود دارند و آنها تهدیدی هستند.

او توضیح داد: «آنها و منظورم از آنها کسی در جامعه اطلاعاتی نظامی است، می‌خواهند این روایت را مطرح کنند که بیگانگان آنجا هستند و ممکن است با ما دشمنی کنند و این به من نشان می‌دهد که آنها در حال سرپوش گذاشتن بر چیز دیگری هستند که ممکن است در جریان باشد. چرا این کار را انجام می دهند؟ و پاسخی که من مدام به آن باز می‌گردم این است که آنها برای چیز جدیدی آماده می‌شوند.»

بیشتر بخوانید:

بارا گفت: «شایعات زیادی درباره بشقاب پرنده وجود دارد. این ایده یک تهاجم جعلی توسط بیگانه‌ها  است که به‌عنوان بهانه‌ای برای کنترل دولت‌ها، آزادی‌ها و حقوق استفاده می‌شود. من می‌توانم در مورد دستور کار حدس بزنم، اما به وضوح فکر می‌کنم این باشد که چگونه می‌توانیم افکار عمومی را دستکاری کنیم و آیا آنها با دستورالعمل‌های ما همکاری خواهند کرد یا خیر.»

کد خبر 691321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فضا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha