خالق «خورشیدک زیبا» رایگان در بوستان نهج البلاغه برای مردم کنسرت اجرا می‌کند.

خواننده

به گزارش همشهری آنلاین، شهرداری منطقه ۲ تهران همزمان در شب عید غدیر مراسم ویژه‌ای را با عنوان عید لبخند و برادری تدارک دیده است. در این برنامه «مهدی جهانی» خواننده جوان کشور که با آثاری مانند «خورشیدک زیبا» به شهرت رسید، اجرا خواهند داشت. همچنین «سامان گوران» برنامه شادی را با استندآپ کمدی خود اجرا و حجت الاسلام «برمایی» برای حاضران سخنرانی می‌کند. «مهدی صالحی» شهردار منطقه ۲ دراین‌باره می‌گوید: «شرکت‌کنندگان در شب عید پس از نماز مغرب و عشا شاهد اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی در بوستان نهج البلاغه خواهند بود.»
او می‌افزاید: «علاوه بر برپایی جشن برنامه‌های دیگری در محله‌ها به اجرا در می‌آید که حرکت کاروان‌های سیار خودرویی همراه با توزیع گل و شیرینی و پخش مولودی خوانی، اکران فیلم در بوستان‌های منطقه، تکریم خانواده‌های شهدای سادات، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام و برپایی ۲۱ موکب پذیرایی در محله‌ها برخی از آنها است.»
 علاقه‌مندان به شرکت در برنامه بوستان نهج البلاغه می‌توانند امشب بعد از نماز مغرب و عشا به فاز یک بوستان نهج البلاغه مراجعه کنند.

کد خبر 691053

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیما IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    1 0
    چه خوب. اخرین بار فکر کنم عید غدیر سال 98 ایشان در همین پارک نهج البلاغه کنسرت داشت. جای سوزن انداختن نبود چه خوبه که باز ایشان در منطقه 2 دارند