جشن «همیشه امیر» با همکاری شهرداری منطقه ۷ و فرهنگسرای اندیشه، روز دوشنبه ۲۷ تیرماه همزمان با عید غدیر خم در فرهنگسرای اندیشه و بوستان شهید منفرد نیاکی برپا می‌شود.

فرهنگسرای اندیشه

به گزارش همشهری آنلاین، در جشن «همیشه امیر»، سخنرانی مذهبی و میزگردهای تخصصی با موضوع عید غدیرخم و برنامه‌های مفرح دیگری نظیر اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقه، تاک شو، خوانندگی و... اجرا می‌شود.

به گفته «ناصر امین‌زاده» مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۷ و رییس فرهنگسرای اندیشه، همایش فرهنگی هنری غدیر(اجرای موسیقی گروه تنبور نوازان حافظ) و جشن ولایت(عیدانه کانون نیلوفر اندیشان)، برپایی موکب غدیری در خیابان ولیعصر(عج) و توزیع۳هزار و۵۰۰ پرس غذای گرم، شربت، شیرینی و میوه میان شهروندان و غرفه عفاف و حجاب با حضور کارشناس مذهبی از برنامه‌های دیگر فرهنگسرای اندیشه به مناسبت عید غدیر است.

همچنین به این مناسبت جدیدترین اجرا از ویژه برنامه «پاتوق آیینه‌ها» با موضوع فلسفه غدیر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. این برنامه گپ و گفت‌ دهه هشتادی است که تاکنون با موضوعات مختلف اجرا شده  و جدیدترین برنامه آن به عید غدیرخم اختصاص دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه‌برنامه‌ها می‌توانند روز دوشنبه ۲۷ تیرماه به خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی، فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۰۵۵۱۳ تماس بگیرند.

کد خبر 690942

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha