همشهری آنلاین: رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور کاهش سهمیه بنزین خودروهای عمومی به ویژه تاکسی‌ها را منتفی دانست و گفت: کاهش سهمیه بنزین خودورهای شخصی نیز برای سه ماه زمستان در دست بررسی است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد رویانیان افزود: تا زمانی که زیرساخت‌هایی همچون جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (CNG) و تسهیلات لازم برای دوگانه سوز کردن خودروهای فراهم نشود، هر گونه تصمیمی برای کاهش سوخت خودروهای عمومی، منتفی است.

وی گفت: زمانی که CNG به طور کافی در کشور عرضه شود، آنگاه درباره چگونگی کاهش سهمیه بنزین خودروهای عمومی تصمیم گرفته خواهد شد.

رویانیان افزود: ممکن است بررسی در این باره به ۶ ماه زمان نیاز داشته باشد یا هر تغییری در سهمیه بنزین سال آینده عملی شود.

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در پاسخ به این که آیا احتمال دارد سهمیه خودروهای عمومی به ویژه تاکسی‌ها افزایش یابد، افزود: این موضوع در دست مطالعه است به نحوی که در سقف سهمیه کشوری تغییراتی بوجود خواهد آمد.

رویانیان گفت: سهمیه بنزین تاکسی‌ها به صورت منطقه‌ای، کلان شهر یا شهرهای کوچک و میزان پیمایش تاکسی‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 69058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز