شنبه ۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اعلامیه‌ای اعلام کرد: فروش سهمیه بنزین خودروهای شخصی در پمپ بنزین‌ها به نرخ آزاد، تخلف است و پیگرد قانونی دارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در اطلاعیه این شرکت آمده است: نیروهای بازرسی این شرکت در سراسر کشور به منظور کنترل عرضه صحیح بنزین، جایگاه‌ها را زیر نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه کارت سوخت فرد خاطی را برای همیشه در لیست سیاه قرار می‌دهند و کارگر تلمبه چی پمپ بنزین نیز علاوه بر اخراج دائم تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین افزوده است: در برخی جایگاه‌های عرضه بنزین شماری از مالکان خودروهای شخصی یا عمومی با همدستی برخی از کارگران تلمبه چی جایگاه‌ها، به فروش غیرمجاز سهمیه بنزین خودروی خود با قیمت هر لیتر 4000 ریال اقدام و با این کار در سیستم مدیریت عرضه سوخت کشور اخلال ایجاد می‌کنند.

کارگران جایگاه‌ها باید برای فروش بنزین به نرخ آزاد، ‌صرفا با استفاده از کارت‌های مخصوصی که از طرف این شرکت در اختیار جایگاه‌ها قرار گرفته، بنزین را به نرخ آزاد (هر لیتر 4000 ریال) بفروشند که در این صورت بر روی صفحه نمایش کارت خوان نیز نرخ 4000 هزار ریال درج می‌شود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از شهروندان خواسته است درصورت مشاهده چنین تخلف‌هایی یا عرضه نشدن بنزین آزاد با کارت مخصوص در جایگاه‌ها، با تلفن‌های شماره 9-88329061 یا 7606030 تماس بگیرند.

کد خبر 64393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز