سرمربی پرسپولیس نسبت به روند کند نقل و انتقالات تیمش گلایه کرد.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرین سرخ‌پوشان پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته گذشته، فاز اول تمرین را شروع کردیم. یک بازی تدارکاتی با تیم امید داشتیم. شرایط جسمانی بازیکنان در مجموع خوب است و بازیکنان دارند با انگیزه پیش می‌روند تا برای یک رقابت سخت آماده شوند. امیدوارم با یک آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

او درباره عملکرد نقل و انتقالاتی تیمش خاطرنشان کرد: ما خوب شروع کردیم اما به طور عجیبی، متوقف شده است. ما در چند پست باید بازیکن بگیریم. روند یارگیری ما دارد کند پیش می‌رود و اتفاق خاصی رخ نداده است. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. من گزینه‌ای پیشنهاد کردم اما تلاشی برای عقد قرارداد انجام نشد. در جلسه‌ای که با آقای درویش داشتم، ایشان گنگ درباره این مساله صحبت کرده و فعلا هم خبری نشده است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: من ۲ بازیکن به لیست اضافه کردم اما هنوز روی این ۲ بازیکن باید منتظر ماند تا نتیجه نهایی مشخص شود. یک مهاجمی که خودتان می‌شناسید و من چند هفته است که با او در تماس هستم، مشکل انتقال پول این بازیکن را به پرتغال داریم و هنوز انجام نشده است. این مشکلات را من نباید پاسخگو باشم و این فرایند متوقف شده است.

گل‌محمدی درباره دستیارانش در کادر فنی گفت: من با ۲ نفر صحبت کردم که با یکی از آن‌ها در چند روز آینده به توافق خواهیم رسید. 

سرمربی پرسپولیس درباره شایعات حضور در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: هیچ صحبت و پیشنهادی نشده است. برای هر مربی، بزرگ‌ترین افتخار این است که مربی تیم ملی شود. اگر صحبتی هم شود، ما با پرسپولیس تعهد داریم و این افتخار دارم که در این دارم کار می‌کنم.

گل‌محمدی در ادامه درباره آینده رضا اسدی در پرسپولیس و هاشمی‌نژاد که به تراکتور پیوست توضیح داد: توافق با رضا اسدی هنوز انجام نشده و هاشمی‌نژاد هم هیچوقت گزینه ما نبوده است.

او درباره صحبت‌های توهین‌آمیز حسن عباسی درباره فوتبال تصریح کرد: واقعیت اسم ایشان را تا قبل از اظهاراتش که بی‌ادبانه بود، نشنیده بودم. فوتبال فضایی شده است که با صحبت درباره آن خودشان را بزرگ می‌کنند و به سر زبان‌ها می‌آورند. دلیل صحبت‌های او این بوده و چیز دیگری نمی‌تواند باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مالی باشگاه گفت: چیزی که مشخص است، از تعهدات عقب هستیم. الان شروع تمرینات است و نمی‌خواهم راجع به مشکلات مالی صحبت کنم. باشگاه مشکلات کوچک و بزرگی دارد اما امیدواریم خیلی سریع این مشکلات حل شود. در اولین جلسه با درویش قول گرفتم که مشکلات مالی مانند پارسال نباشد که ما را خیلی اذیت کرد. شاید درست نباشد اما ما هشت، نه بار بحث اعتصاب داشتیم که یک بارش عملی شد. امسال هم از شروع فصل اتفاقی نیفتاده است. از آقای درویش می‌خواهیم پیگیر این موضوع باشد. بازیکنان مشکلات زیادی در این شرایط سخت اقتصادی دارند.

گل‌محمدی درباره صحبت‌های کریم باقری مبنی بر تاثیر فضای مجازی بر رفتن اعضای کادر فنی سرخ‌ها گفت: بی‌تاثیر نبوده است. اتفاقاتی که افتاد، باعث شد تا جریان بدی برای این دوستان رقم بخورد. خیلی از این جریان‌ها توسط افراد غیر پرسپولیس کنترل شده است. من دوست ندارم در فضای مجازی فعالیت داشته باشم اما وقتی کامنت‌ها را بررسی می‌کنم، می‌بینم که پیج‌های فیک و غیر پرسپولیسی دارند کار خود را پیش می‌برند. باید دقت‌مان در این زمینه بیشتر شود و اگر کنترل فضا را در اختیار بگیریم، اسیر این مسائل نمی‌شویم. الان فضای مجازی، روی تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار است و باید خیلی کنترل شده و با دید خوب نسبت به این مسائل پیش رفت. 

سرمربی پرسپولیس درباره معرفی حضور یک مهاجم خارجی که توسط او معرفی شده است، گفت: باید بررسی شود که چه اتفاقاتی رقم می‌خورد. شما می‌دانید که بالاخره از ایران ارز خارج می‌شود. الان جلوی ما را گرفتند که به اردو نرویم و این اردوها برای همه تیم‌های دنیا لازم است. این تصمیم‌گیری بد برای فوتبال است. ما اگر شرایط اردو در ایران داشتیم، می‌شد کاری انجام داد اما کمپ‌ها در ایران وجود ندارد. شما یک کمپ به من اسم بدهید. یک کمپ نزدیک تهران است که آن هم با تهران فرقی ندارد. این اردوهای پیش فصل برای همه تیم‌ها لازم است

ادامه دارد.

کد خبر 689808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha