ناکامی پرسپولیس در جذب هافبک دفاعی باعث شد که یحیی گل‌محمدی درخواست تمدید قرارداد با رضا اسدی را بدهد.

رضا اسدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در نخستین روزهای نقل‌وانتقالات تابستانی، یحیی گل‌محمدی علاقه چندانی به تمدید قرارداد با رضا اسدی نداشت، اما ناکامی پرسپولیس در جذب هافبک دفاعی باعث شد او درخواست تمدید قرارداد با این بازیکن را بدهد. در مذاکرات طرفین، هافبک دفاعی سابق سرخپوشان نسبت به پیشنهاد مالی کمتر این باشگاه و همچنین آنچه به‌زعم او «احترام در مذاکره» عنوان شده، گلایه داشت و همین مسئله باعث شد قرارداد جدید را امضا نکند. حالا آخرین خبرها حاکی از آن است که جدایی اسدی از پرسپولیس قطعی شده است. او در هفته‌های اخیر ۲جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار کرد اما توافقی در این زمینه حاصل نشد و بن‌بست در مذاکرات به پایان کار طرفین انجامیده است. نکته عجیب اینجاست که روز دوشنبه و پس از رد پیشنهاد مالی پرسپولیس توسط اسدی، مدیرعامل باشگاه (درویش) از طریق محمد محمدی با او تماس گرفت و گفت پرسپولیس دیگر به هیچ‌وجه و حتی درصورت کاهش خواسته این بازیکن نیز حاضر به تمدید قرارداد اسدی نیست.

چرا درویش مخالفت کرد؟

نکته مهم در مورد اسدی این است که یحیی خواهان حفظ این بازیکن بود و حتی با اینکه در مصاحبه‌هایش از هیچ بازیکنی اسم نبرده بود، اما هفته گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران به صراحت گفت از باشگاه خواسته تا قرارداد اسدی را تمدید کنند. در این میان گفته می‌شود درویش پیشنهادی ۵میلیاردی به اسدی داده که این موضوع با ناراحتی شدید این بازیکن همراه بوده و درویش هم حاضر نشده این مبلغ را بالاتر ببرد. گفته می‌شود مدیر برنامه‌های اسدی هم با گل‌محمدی‌ در مورد سنگ‌اندازی درویش صحبت کرده ولی ظاهرا یحیی گفته اگر بیش از حد به باشگاه اصرار کند، شاید مدیران پرسپولیس دچار سوءتفاهم‌های دیگری شوند. نگاهی به اتفاقات ۲هفته اخیر نشان می‌دهد که درویش مخالف ماندن اسدی در پرسپولیس است و مشخص نیست چرا مدیرعامل پرسپولیس چنین موضعی داشته است.

شماره۸ سابق پرسپولیس در یک فصل ۴گل و ۳پاس گل از خودش به جای گذاشت اما با این حال همیشه مورد انتقاد گروهی از هواداران تیم قرار داشت. شاید عدم‌درخشش اسدی باعث شد تا او در پرسپولیس فصل بعد حضور نداشته باشد؛ هرچند که خودش معتقد است در این زمینه برخی شیطنت‌ها صورت گرفته است. از طرفی اسدی فصل قبل جزو گران‌ترین بازیکنان لیگ ایران بود و همین موضوع احتمالا برای درویش خوشایند نبوده است. درحالی‌که گفته می‌شد فولاد مقصد قطعی رضا اسدی است، اما به‌نظر او تمایلی به حضور در خوزستان ندارد و پیشنهاد تراکتور را نیز فعلا رد کرده است. او شاید راهی مس رفسنجان شود.

کد خبر 690129
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha